• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

مدیریت پسماند، شروعی برای داشتن زمین پاک و احترام به قانون زمین است مهندس خداداد خالق پناه: توسعه فیبرنوری و طرح نجما اولویت اصلی مخابرات کهگیلویه وبویراحمد مهمانان کشوری اجلاسیه شهدای بهمئی مشخص شدند سردار غیب پرور و حاج ابوذر روحی، خواننده سرود سلام فرمانده مهمان کشوری اجلاسیه شهدای بهمئی هستند. خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند پتروشیمی غدیر با مدیر جوان و گام دومی خرد عملکردی عالی را رقم زد انسجام روابط عمومی‌های استان مثال‌زدنی است حسین ونکی با «آی با کلاه، آی بی کلاه» به نگارخانه بهارک برمی‌گردد افتتاح مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان سمنان تا هفته دولت/ پیشرفت ۵۰ درصدی این پروژه در دولت مردمی بازدید وزیر بهداشت از دستاوردهای چشم پزشکی ایران جوانان عزیز دانشجو در آمریکا! اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید باشگاه پتروشیمی مارون قهرمان مسابقات والیبال زیر ۱۴ سال خوزستان شد «شاهکار نو» به انگلیس رسید

1

استقبال کم نظیر از کارگاه آموزشی (ورکشاپ) صنایع دستی فارس در خانه شهید جمهور شیراز

  • کد خبر : 61215
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۱۳
استقبال کم نظیر از کارگاه آموزشی (ورکشاپ) صنایع دستی فارس در خانه شهید جمهور شیراز
فارس_ نخستین کارگاه آموزشي (ورکشاپ) صنایع دستی فارس در خانه  صنایع دستی شهید جمهور ( خانه تاریخی صالحی) در بافت تاریخی شیراز با استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان و علاقه مندان به هنرهای سنتی استان فارس همراه شد. 

گیتی آنلاین_ عصر پنج شنبه  ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ نخستین  ورکشاپ  تخصصی صنایع دستی در خانه «شهید جمهور» از سلسله پیش رویدادهای  آموزشی سومین جشنواره بین المللی چند رسانه ای میراث فرهنگی در شیراز برگزار شد.

این رویداد با محوریت آموزش هنرهای سنتی و صنایع دستی فارس به عموم علاقه مندان و در ۷ رشته تخصصی صنایع دستی شامل منبت، معرق، خاتم، قلم زنی،خراطی ، نگارگری و پیکر تراشی برگزار گردید و مورد توجه و استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.در این رویداد آموزشی بازدید کنندگان عموما هنرجویان و دانشجویان رشته های مرتبط با صنایع دستی و جوانان علاقه مند به هنرهای سنتی فارس بودند و از نزدیک با نحوه ساخت و تولید صنایع دستی این استان آشنا شدند.

بنابر این گزارش در خانه صنایع دستی شهید جمهور ۷ رشته تخصصی صنایع دستی فعال است و اساتید و هنرمندان مطرح استان در این خانه به آموزش و تولید محصولات دست ساز خود می پردازند. علاقه مندان به صنایع دستی می توانند همه روزه از ساعت ۸صبح تا ۸ شب  با حضور در این خانه تاریخی از نزدیک با نحوه تولید محصولات صنایع دستی و هنرمندی اساتید برجسته هنرهای سنتی استان آشنا شوند.

گفتنی است خانه صنایع دستی «شهید جمهور» در شیراز همزمان با روز جهانی صنایع دستی با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در بافت تاریخی شیراز افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61215

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.