• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

مجلس باید قوانین مشکل‌گشا و حل کننده مسائل مردم را تصویب کند قوه مجریه سکان دار مسائل اجرایی و اداری کشور است برپایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی هفته بزرگداشت مقام معلم در ناحیه سه شیراز رفع تصرف و تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان پیام فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت باشکوه آزادگان به میهن اسلامی بازدید معاون فرماندار، مدیر بهزیستی شیراز و شهردار منطقه چهار از خیابان‌های مناسب سازی شده شهرداری منطقه چهار و اداره کار افزایش تولید، درآمد و سود خالص بطور چشمگیر فراهم شدن زمینه تبلیغات تلویزیونی برای داوطلبان/ برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی برپایی پایگاه های «پست یافته» در مسیر جشن عید غدیر نویسنده و روزنامه‌نگار ایرانی در کتاب رکوردهای جهانی نیجریه ماندگار شد یک رکورد برای سینمای ایران ثبت شد/ ۲۸۰ هزار نفر در یک روز به سینما رفتند  فیلم بلند «خبرچین» آماده نمایش شد

2
انصاری لاری استاندار اسبق فارس:

اصولگرایی چیزی نیست که مربوط به یک عده‌ای از مملکت باشد

  • کد خبر : 55395
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
اصولگرایی چیزی نیست که مربوط به یک عده‌ای از مملکت باشد
فارس_ انصاری لاری استاندار اسبق فارس گفت: اصولگرایی چیزی نیست که مربوط به یک عده‌ای از مملکت باشد.

گیتی آنلاین_ «ابراهیم انصاری لاری» در نشست ستادهای انتخاباتی مردمی و امید دکتر پزشکیان در استان فارس خاطرنشان کرد: سالهای زیادی است که از دولت بیدار آقای خاتمی و بخت بلند مردم ایران می‌گذرد.

وی ادامه داد: پس از فراز و فرودهایی که با حبس و حصر بسیاری از چهره‌های آزادیخواه، روشن انقلاب و متدین و ارزشی شروع شد و با حذف و ترد بسیاری از نیروهای متعهد، دانا و توانا در عرصه مدیریت ادامه پیدا کرد، متاسفانه شاهد جفاها، خطاها و ناروایی‌هایی در حق بخشی از مردم ایران به ویژه جوانان و زنان و دختران ما منجر بودیم اما امروز در شرایطی هستیم که دوباره جوانه امید در قلب‌ها روییده و چشم‌انداز روشنی پیش روی چشم ملت گشوده شده و نیکبختی و رخشان روزی و شادکامی ملت ایران نه از دور دست‌ها که از نزدیک ثبات آن آشکار است.

استاندار فارس در دولت اصلاحات اضافه کرد: با تایید صلاحیت دکتر پزشکیان یک شور و امیدی در کشور ایجاد و معلوم شد که مردم ما برخلاف تصورات و القائات ضد انقلاب و اپوزیسیون خارج از کشور، هنوز امیدوار هستند.

انصاری لاری با تصریح بر این نکته که مردم ما متوجه شده‌اند که حاکمیت باز هم به مشارکت بازگشته است، گفت: در دو دوره انتخابات قبلی، اگرچه شورای نگهبان و حاکمیت یکدست عملا مشارکت حداکثری که مورد تاکید رهبری هم بود به قیمت فرد مطلوب خودشان زیر پا گذاشتند اما امروز متوجه شدند که حاکمیت یکدست ، خسارات زیادی را متوجه کشور کرده است و نتیجه این شد که آقای دکتر پزشکیان از فیلتر شورای نگهبان گذشت که یک فرصت استثنایی است که پس از حدود ۲۵ سال تجربه می‌کنیم.

وی یادآور شد: در طول پنج دوره انتخابات گذشته یا اصلاح طلبان غایب بودند و یا کاندیدایی نداشتند اما امروز کسی تایید شده که شورای هماهنگی اصلاح طلبان آن را معرفی کرده است.

مدیرعامل اسبق منطقه آزاد کیش اظهار کرد: شور و هیجان مردم نشان می‌دهد که مردم ما در برگزیدگان شان بزرگی ، شرافت ، صداقت ، امانتداری و علم و دانش را جست‌و‌جو می کنند ، نه یک دهان گشاد برای پرگویی ، خوش زبانی فریب و نیرنگ.

انصاری لاری با تاکید بر اینکه این فرصت را نباید از دست داد ، گفت: دکتر پزشکیان با وجود فضل و دانش در مباحث علمی و اسلامی و جایگاههای مدیریتی و نمایندگی مردم اما بدون آلایش مشکلات را به سادگی بیان می‌کند و در واقع ایشان تنها مرد بی نقابی است که کاندیدای ریاست جمهوری شده است.

وی همچنین با تصریح بر این موضوع که این انتخابات، فرصت و امید آخر است، گفت: اطمینان داریم که گزینه نهایی مردم دکتر پزشکیان خواهد بود.

استاندار اسبق فارس در بخشی از سخنانش و در واکنش به صحبت دکتر پزشکیان که خود اصولگرا هم معرفی کرده، گفت: اصولگرایی یک عنوانی است که توسط کیهان نشینان در دولت نهم و با همکاری آنها غضب شد.

انصاری لاری تاکید کرد: اصولگرایی چیزی نیست که مربوط به یک عده‌ای از مملکت باشد و آنها حتی مذهبی بودن رو اعتقاد به ارزش‌های اسلامی را منحصر به خود کردند.

اصولگرایی ابداعی آنها عجیب و غریب بوده و امروز نیاز است که واکاوی و کالبدشکافی شود.

وی تصریح کرد: اگر اصولگرایی یعنی پایبندی به شرافت، صداقت، پاکدامنی، پاکدستی و امانتداری، اول اصولگرا ابتدا همه اصلاح طلبان هستند.

استاندار فارس در دولت اصلاحات در خاتمه سخنانش تاکید کرد: در روزهای باقی مانده وظیفه داریم که کلیدواژه‌های دکتر پزشکیان را در سطح جامعه تبیین کنیم، چرا که ایشان غیرمنتظره تایید شد و فرصت زیادی برای تبلیغات ندارند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55395

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.