• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

اعزام تعداد ۱۵۶۱ زائر خانه خدا از فرودگاه زاهدان جهاد تبیین در شرایط حاضر خنثی‌سازی توطئه های آمریکا و رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل غاصب است سهام «شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا» ۵۷هزار میلیارد ریال ارزش‌گذاری شد زن مفهوم برساخته است که باید آن را در میدان قدرت بررسی کرد/ وقتی قانون برای افراد برابر نباشد، اعتراض شکل می‌گیرد! «ملودی بهار» در گالری خورشید طنین انداز می‌شود مراسم قرعه‌کشی چهل و سومین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد حمایت بانک صادرات ایران از دانش‌بنیان‌ها کمک به چرخه صنعت کشور است اختصاص بیش از ۴ میلیارد تومان برای آزادی ۴۹ نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی عامل شهادت سرباز وظیفه هادی راستگو پس از سه روز فرار توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان کهگيلويه و بويراحمد در ارتفاعات کوه اشکر شهرستان رستم استان فارس دستگیر شد آغاز به کار هیات بازرسی انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس ایرج طهماسب در آیین اهدای جوایز جشنواره قصه‌گویی کشت کاملینا در فارس توسعه می یابد

4

اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها

  • کد خبر : 39030
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها
بدین وسیله به اطلاع مشتریان ارجمند و گرامی می‌رساند با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و همچنین افزایش تعداد وام‌های پرداختی که در مقایسه با سایر بانک‌ها عدد کم‌نظیری است، سامانه‌های بانک با حجم بار مضاعفی در روزهای اخیر روبه‌رو بوده است.

گیتی آنلاین_ علت کندی ایجاد شده در استفاده از سامانه‌ها و همچنین اختلال‌هایی که در برخی از ساعات اوج تراکنش‌ها در سامانه‌هایی همچون همراه‌بانک «مهریران» رخ داده،‌ همین مسئله بوده که ممکن است در روزهای آتی نیز تکرار شود. بانک از صبر و بردباری مشتریان سپاسگزار است.

ضمن عذرخواهی از همه مشتریان وفادار خود، ‌به اطلاع می‌رساند که به‌طور ویژه و با هدف ارائه خدمات آنلاین گسترده‌تر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و به‌روزرسانی سامانه‌های مختلف به‌ویژه نرم‌افزار همراه‌بانک هستیم. به زودی و ضمن برطرف شدن برخی اختلال‌های ایجاد شده، شاهد ارائه خدماتی شایسته‌تر به همراهان بانک مهربانی‌ها خواهیم بود.

مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیک، از طریق نسخه جدید نت‌بانک https://ib.qmb.ir/netway/index اقدام کرده و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نت‌بانک، از لینک https://ib.qmb.ir/netway/userAccount/signUp استفاده کنند.

همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) به‌صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

جزئیات خبر در لینک زیر

https://qmb.ir/R-4zIOFi0

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39030

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.