• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3
سید انور رشیدی :

اعتماد مردم نسبت به شهرداری بار دیگر در حال شکل گیری است

  • کد خبر : 24309
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
اعتماد مردم نسبت به شهرداری بار دیگر در حال شکل گیری است
شهردار سنندج گفت: در حال حاضر اعتماد مردم بار دیگر نسبت به دستگاه شهرداری به واسطه کارهای انجام شده در سطح شهر در حال بروزرسانی و شکل گیری است ، همچنین قطار شهرداری با انرژی و شور و نشاط کارکنان جوان این دستگاه در حال حرکت است.

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، سید انور رشیدی شهردار سنندج در مراسم گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها اظهار داشت: در حال حاضر اعتماد مردم بار دیگر نسبت به دستگاه شهرداری به واسطه کارهای انجام شده در سطح شهر در حال بروزرسانی و شکل گیری است ، همچنین قطار شهرداری با انرژی و شور و نشاط کارکنان جوان این دستگاه در حال حرکت است.

رشیدی افزود: اگر امروز مشاهده می‌شود که کارکنان شهرداری در نقاط مختلف شهر مشغول به فعالیت هستند و یک انقلاب عمرانی در شهر سنندج شکل گرفته، به همت کارکنان شهرداری است.

شهردار سنندج بیان کرد: باید سلامت‌ کاری، شفاف‌سازی و قانوان‌مندی در دستگاه شهرداری سنندج باید مورد توجه قرار گیرد و تمام تلاش ما در شهرداری ارتقای اینچنین مواردی بوده و علاوه بر این ها بهبود حوزه رفاهی کارکنان شهرداری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

سید انور رشیدی همچنین در خصوص مدیران در حال سکونت در خانه های سازمانی شهرداری ، اظهار داشت: کل مدیران استانی باید تا پایان ماه سال جاری خانه‌های سازمانی شهرداری را تخلیه کنند تا این منازل سازمانی در اختیار کارکنان شهرداری که دارای مشکلات خاصی هستند،قرار گیرد.

در این مراسم به همت شهرداری سنندج از بازنشستگی این دستگاه تکریم و از کارکنان نمونه در راستای اهمیت خانواده و جوانی جمعیت تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.