• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

اغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب مشهد با هدف حل مشکل پساب تا سال آینده

  • کد خبر : 45289
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
اغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب مشهد با هدف حل مشکل پساب تا سال آینده
استاندار خراسان رضوی گفت: با همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، مشکل پساب مشهد تا یک سال و نیم آینده حل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، یعقوب علی نظری، در مراسم آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب مشهد که با حضور سردار سردار عبدالرضا عابد ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مهمانان، اظهار کرد: از اینکه شما در مشهد به استان مشغول سازندگی هستید، اجرای پروژه ما فال نیک می‌گیریم. هم جهت حکمت موضوع و هم خصوصیاتی که قرارگاه در اجرای پروژه‌ها دارند، ان‌شاءالله که وسعت می‌گیرد این پروژه‌ها و احداثاتی که شما دارید.

 

وی با اشاره به اهمیت حل مشکل فاضلاب مشهد، گفت: ما بنا داریم که به فضل الهی با همت دوستان ما در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، موضوع فاضلاب مشهد تا یکی دو سال دیگر، حداکثر تا یک سال و خورده‌ای دیگر، ان‌شاءالله ما موضوع پساب مشهد را به طور کامل حل کنیم و تصفیه بشود. هم برای کشاورزی ان‌شاءالله با همان ملاحظات بهداشتی جایگزین بشود و به صورت به اصطلاح برگشتی بتوانیم آب آشامیدنی ناشی از چاه‌های کشاورزی را وارد شبکه کنیم.

 

نظری در ادامه به اهمیت استفاده از پساب تصفیه‌شده در بخش صنعت اشاره کرد و افزود: حداکثر استفاده از این تصفیه پساب را در بخش صنعت داشته باشیم که فوق‌العاده برای مدیریت آب مشهد با توجه به اهمیت آن، حائز اهمیت است.

 

وی در پایان از شهردار و اعضای شورای شهر مشهد برای همکاری در اجرای این پروژه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این اراده‌ها و همت‌ها در انجام پروژه‌ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=45289

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.