• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
3
به بهانه سالگرد اغتشاشات ؛

اغتشاش یا اعتراض ؟ / از چه دیدی به مسئله نگاه کنیم درست است ؟

  • کد خبر : 30075
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
اغتشاش یا اعتراض ؟ / از چه دیدی به مسئله نگاه کنیم درست است ؟
در آخرین روزهای شهریورماه سال ۱۴۰۱ بود که یکی از فرزندان کرد و اهل شهرستان سقز در استان کردستان ، فوت شدند .

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، فوت این خانم بهانه ای برای کانالهای معاند خارج نشین و عوامل بی خرد داخل شد که نوجوانان مان را که نه از اعتراض و نه از تظاهرات چیزی می دانند فریب دهند و به خیابان ها بکشانند .

چندین روز این اغتشاشات ادامه پیدا کرد و کسانی قربانی شدند که بدون اطلاع از عواقب کاری که می کنند پا به این آشوب می گذارند ، عده ای نیز توسط نیروهای امنیتی وانتظامی دستگیر شدند و زمانی که این افراد در دامن قانون گیر افتادند اظهار ندامت و پشیمانی سردادند .

در این بین عده ای بیگناه از فرزندان ایران که درحال پاسداری از دین و ناموس مردم بودند شهید شدند شهدایی که فقط جرمشان این بود که نگذاشتند که کسی یا کسانی گوشه چشمی به خاک و ناموس ایران بی اندازد .

بهتر است تحلیل اینکه دلیل نفوذ دشمن برای شستشوی جوانان چیست را برای اهل فن بگذاریم ، اما چه بخواهیم و چه نخواهیم حال پس از گذشت یک سال باز عده ای با خیال واهی خود میخواهند دوباره چهره کشور و شهرها یمان را با اقدامات خود تیره و تاریک کنند .

مدت ۲سال است که کردستان و مرز باشماق مریوان میزبان زوار امام حسین می باشد تا شیعه و سنی در کنار هم و به دور از هیاهوی رسانه ای و کانال‌های معاند به میزبانی و خدمت رسانی به خاندان پاک رسول الله مشغول هستند آری همان مردم کردستانی که همیشه می گفتند دشمن نظام و شیعه هستند حال به نحوی دیگر در حال نشان دادن چهره خود به تمام مردم و هموطنان خود و بویژه دشمنان‌ هستند تا همه بدانند این حلقه اتحاد بین شیعه و سنی همیشه و در همه حال مستحکم تر مي شود .

اما بهتر است همانند توصیه ای بدانیم باید به جای شعار انقلابی بودن و مخلص و اخلاصی بودن با زبان گویا به افراد فریب خورده بفهمانیم برای انقلاب کردن راه را اشتباه انتخاب کرده اند و فریب کسانی را خورده اند اشتباه فرق بین دو واژه ” اغتشاشات ” و ” اعتراضات ” را برایشان توضیح داده اند .

آرام آرام در حال سپری کردن روزهای پایانی ماه صفر و شروع ماه پر خیر و برکت ربیع الاول نزدیک می شویم ، ماهی که در کردستان ، در هر تکیه و خانقاه آن صدای دف و ذکر و مدح رسول مهربانی ها به گوش می رسد .

پس بدانید این دیار ، دیار فرهنگ و هنر و مسجد و مناره است نه دیار سر دادن شعار و اغتشاش

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30075

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.