• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0
وزیر بهداشت در مشهد مقدس مطرح کرد:

افتتاح اولین پژوهشگاه علوم پزشکی کشور با نام شهید جمهور دکتر رییسی در مشهد

  • کد خبر : 52186
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
افتتاح اولین پژوهشگاه علوم پزشکی کشور با نام شهید جمهور دکتر رییسی در مشهد
وزیر بهداشت ضمن ابراز تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان، گفت: امروز اولین پژوهشگاه علوم پزشکی کشور با نام شهید جمهور دکتر رییسی در مشهد مقدس افتتاح شد در حالیکه قرار بود این مرکز با حضور ایشان افتتاح شود.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح این مرکز با بیان اینکه عملیات ساخت این پژوهشگاه از سال ۹۷ شروع شده بود و تا ابتدای کار دولت مردمی حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: در طول سه سال، این مرکز تکمیل و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا و همچنین ۲۵ آزمایشگاه تخصصی افتتاح شد.

وی افزود: در پژوهشگاه علوم پزشکی شهید جمهور دکتر رییسی تلاش شده همه امکانات و زیرساخت های تحقیقاتی مورد نیاز محققان، تجمیع شود که این موضوع یکی از سیاست های وزارت بهداشت برای ارتقای بهره وری است.

وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح ۲۲ طرح در ۷ شهرستان خراسان رضوی در روز جاری، خاطرنشان کرد: سه طرح آموزشی و پژوهشی، ۱۱ طرح درمانی و ۸ طرح بهداشتی امروز با ارزش سه هزار میلیارد تومان به صورت همزمان افتتاح می شود.

دکتر عین اللهی تاکید کرد: پس از سه سال تلاش و کار شبانه روزی و با وجود راه اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و افتتاح دو هزار و ۷۰۰ مرکز بهداشتی، امسال زمان بهره برداری از بسیاری از پروژه های حوزه سلامت بود و قرار بود ۱۵ هزار تخت بیمارستانی به صورت ماهانه یک هزار تخت، افتتاح شود اما با پویش «تعالی سلامت، استمرار خدمت» راه آیت الله رییسی را با قوت ادامه خواهیم داد و به مردم قول می دهیم که پروژه های سلامت در موعد مقرر تکمیل و افتتاح شود.

وی همچنین در حاشیه افتتاح مجتمع آموزشی شهید دکتر خوارزمی با بیان اینکه منتظر حضور رییس جمهور برای افتتاح پروژه های حوزه سلامت خراسان رضوی بودیم، گفت: آیت الله رییسی علاقه شدیدی به حوزه سلامت داشتند و دغدغه مند مردم و تامین سلامت آنها بودند و بسیاری از اقدامات وزارت بهداشت با توصیه و تاکید ایشان انجام شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52186

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.