• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

0
با حضور رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و رییس اورژانس کشور صورت گرفت؛

افتتاح بخش های جدید بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه

  • کد خبر : 61252
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
افتتاح بخش های جدید بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه
با حضور رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و رییس اورژانس کشور بخش های جدید بیمارستان آیت الله طالقانی و مرکز MRI و بخش NICU بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه افتتاح شد.

گیتی آنلاین_ آیین افتتاح بخش های جدید بستری بیمارستان آیت الله طالقانی با حضور دکتر حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دکتر جعفر میعاد فر، رییس سازمان اورژانس کشور، دکتر محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه، دکتر قباد محمدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و جمعی از مسئولین استانی برگزارشد.

بخش های جدید بستری بیمارستان آیت الله طالقانی (ره) با ۷۰ تخت و در دو بخش زنان و مردان و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

بازدید از روند احداث پروژه بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور در بیمارستان آیت الله طالقانی

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان اورژانس کشور، همچنین در ادامه بازدید از بیمارستان طالقانی، از پروژه در حال ساخت بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور در بیمارستان آیت الله طالقانی نیز بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند مراحل تکمیل این پروژه مهم قرار گرفتند.

براساس این گزارش، عملیات عمرانی بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور با ۷۵ تخت در بیمارستان آیت الله طالقانی به اتمام رسیده و در حال حاضر آماده تجهیز و بهره برداری است.

افتتاح مرکز MRI و بخش NICU بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه 

آیین افتتاح مرکز MRI یک و نیم تسلا نسل جدید و بخش NICU مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) نیز از جمله برنامه های سفر رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان اورژانس کشور به استان کرمانشاه است.

لازم به ذکر است، بخش NICU مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) دارای ۱۲ تخت NICU و ۸ تخت احیا با تجهیزات روز دنیا بوده و برای راه اندازی آن ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است؛ برای راه اندازی دستگاه MRI یک و نیم تسلا نسل جدید در این مرکز نیز ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

بازدید از بخش سکته مغزی حاد بیمارستان امام رضا (ع) 

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان اورژانس کشور، استاندار کرمانشاه، در ادامه بازدید از مراکز درمانی استان کرمانشاه، از بخش استروک سنتر(سکته مغزی حاد) بیمارستان امام رضا (ع) نیز بازدید کردند.

در این بخش، بیماران اورژانسی غرب کشور که دچار سکته مغزی شده اند، پذیرش می شوند و این بخش به صورت ۲۴ ساعته آماده باش و فعال است و بیمارانی که دچار سکته شده و زیر ۲ ساعت به این بخش منتقل می‌ شوند، درصد بسیار بالایی نجات پیدا می کنند و عوارض بعد از سکته نیز در این بیماران بسیار کمتر می شود؛ همچنین در این بخش آنژیوگرافی عروق مغزی نیز طی نوبت انجام می شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61252

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.