• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
6

افتتاح برنامه فرهنگی مثبت آرمان در مشهد مقدس با حضور وزیر بهداشت

  • کد خبر : 25705
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
افتتاح برنامه فرهنگی مثبت آرمان در مشهد مقدس با حضور وزیر بهداشت
برنامه فرهنگی مثبت آرمان ویژه فعالان فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در مراسمی با حضور وزیر بهداشت در مشهد مقدس افتتاح شد.

گیتی آنلاین_ یکی از برنامه های فرهنگی آموزشی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، برگزاری اردوی آموزشی مثبت آرمان است که از امروز ۲۷ تیرماه افتتاح شد و تا اواخر شهریور ادامه خواهد داشت.

این اردو باهدف توانمندسازی فعالان فرهنگی دانشگاهها برای گروه های مختلف دانشجویی از جمله همتایاران سلامت، انجمن های علمی، مثبت مفدا، هیات و کانونهای مذهبی، کانون ها و نشریات دانشجویی، دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار خواهد شد.

افزایش مهارت فردی، تقویت کار تیمی، آموزش حل مساله، افزایش خلاقیت، رشد تفکر نقادانه و ایجاد شبکه فعالان دانشجویی از جمله اهداف کلی برگزاری رویداد مثبت آرمان است و از خصوصیات این رویداد آموزشی می توان به آموزش های مجازی قبل از دوره، مصاحبه تلفنی، آموزش های مبتنی بر کارگروهی و حمایتها و مشاوره های بعد از اردو اشاره کرد.

ارائه آموزشهای کاربردی روانشناختی درخصوص پیشگیری از آسیب های روانی و اجتماعی دانشجویان از جمله اهداف برگزاری اردوی آموزشی مثبت آرمان برای همتایاران سلامت است.

تمرین خلاقیت و نوآوری در زمینه طراحی و اجرای پروژه های عملیاتی کسب و کار و آشنایی با موفقیت های علمی و امیدآفرینی از جمله سیاستهای برگزاری رویداد مثبت آرمان برای دبیران انجمن های علمی است.

تجربه ایده یابی و پرورش خلاقیت و نوآوری در زمینه تولیدات رسانه ای از جمله اهداف برنامه آموزشی مثبت مفدا است.

آموزش و راهکارهای جذب مخاطب و ارتقای خلاقیت در اجرای برنامه ها از جمله سیاست های اردوی مثبت آرمان برای دانشجویان هیات و کانون های مذهبی است.

تجربه، ایده یابی و پرورش خلاقیت و نوآوری در زمینه اقدامات فرهنگی به صورت گروهی از سیاست های برگزاری اردوی آموزشی برای دانشجویان کانون ها و نشریات دانشجویی و ارتقای توانمندی های فردی از اهداف برگزاری اردو برای دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

در آیین افتتاحیه این مراسم فرهنگی و دانشجویی، دکتر محمدی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، دکتر کیانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر نیکنام، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل امور بین الملل، دکتر باقری رییس مرکز قرآن و عترت و عجم، مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت حضور داشتند.

گفتنی است وزیر بهداشت بلافاصله پس از ورود به کشورمان از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس پس از سفر سه روزه به تاجیکستان ، در این رویداد فرهنگی و دانشجویی حاضر شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=25705

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.