• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس خبرداد:

افتتاح حساب به صورت آنلاین 

  • کد خبر : 38010
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۵۸
فارس_ مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس گفت: در راستای ارائه خدمات تسهیلات بانکی به مشتریان، افتتاح حساب به صورت آنلاین از سوی بانک مهر ایران شعب استان فارس انجام می شود.

گیتی آنلاین_ بهزاد شمس الدینی به مناسبت شانزدهمین سالروز تأسیس‌ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن کشتار مردم غزه توسط رژیم‌ غاصب‌ صهیونستی در مورد عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان فارس اظهار داشت: بانک مهر ایران شعب استان فارس در مدت ۳ سال گذشته تاکنون مقام نخست جذب منابع کشور را به خود اختصاص داده است.

وی خاطر نشان کرد: استقرار نخستین بازرس در حوزه مرکزی، و نیز کسب مقام چهارم بعد از تهران، اصفهان، و خراسان رضوی در جذب منابع قرض الحسنه و در این راستا با تلاش انجام شده در صدد کسب رتبه نخست کشوری هستیم.

وی تصریح کرد: افزایش ۱۰ برابری جذب منابع، قرارداد بانکی با درمانگاه داندانژشکی، اختصاص شهریه دانش آموزان از طریق کالا کارت، افزایش سقف کالا کارت به میزان ۱۵۰ میلیون تومان، راه‌اندازی بانکداری سبز یا بدون کاغذ برای نخستین با در کشور از دیگر خدمات شعب استانی بانک مهراست.

معاون شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه این نشست بیان داشت: اختصاص ۸۰ هزار فقره تسهیلات بانکی و نبز پیش بینی می شود برای کاهش مشکلات اقتصادی و رفاهی اقشار حامعه این رقم به ۱۰۰ هزار فقره افزایش یابد.

مهدی رییسی افزود: ارائه تسهیلات ۴۳ هزار میلیارد تومان و ۱۱۲ هزار فقره افتتاح حساب جدید به صورت آنلاین و نیز افرادی که زیر ۵۰ میلیون تومان حساب در این بانک افتتاح کنند مشمول دریافت وام می شوند، اختصاص ۱۵ تا ۲۰ میلیون تسهیلات بانکی به بیماران کم برخودار که نیاز به باطری در قلب دارند از دیگر فعالیت‌های بانک مهر شعب استان فارس در سال جاری است.

گفتنی است، در پایان از ۳ نفر قهرمانان افتخار آفرینان استان فارس که در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو ۲۰۲۴ صاحب کسب مقام شدند به نامه‌های علی اکبر غریب شاهی، فاطمه امیر زادگان و سعیده جعفری، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38010

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.