• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

افتتاح پروژه‌های کلیدی برق و ارتباطات در شهرستان داراب و گامی بزرگ در راستای توسعه پایدار

  • کد خبر : 62533
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲
افتتاح پروژه‌های کلیدی برق و ارتباطات در شهرستان داراب و گامی بزرگ در راستای توسعه پایدار
فارس_ در مراسمی با حضور رضایی، معاون عمرانی استانداری فارس، عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم داراب، فرماندار شهرستان داراب و حقیقی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس ، امروز سه پروژه مهم در پست داراب۳ به بهره‌برداری رسید.

گیتی آنلاین_ یداله حقیقی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس ، یکی از مهمترین پروژه‌های افتتاح شده را احداث پست سیار ۶۶ به ۲۰ کیلوولت داراب ۳ دانست و افزود: این پست با ظرفیت ۴۰ مگاولت آمپر و اعتباری بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد ریال که با هدف تامین انرژی پایدار برای شهرستان داراب طراحی شده است، نقش بسزایی در تثبیت برق در منطقه خواهد داشت.

وی افزود: پروژه دیگر، احداث خط ۶۶ کیلوولت دارابگرد به داراب ۳ به طول تقریبی ۶ کیلومتر است که با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است. این خط تک مداره، ارتباط بین دو پست را تقویت کرده و در بهبود کیفیت و پایداری شبکه برق منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

همچنین حقیقی ادامه داد: پروژه سیم کشی فیبر نوری فسا به داراب با طول ۱۱۰ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال، به بهره‌برداری رسید. این فیبر نوری تک مداره، زیرساخت‌های ارتباطی برق شهرستان داراب را تقویت کرده و بستر ارتباطی برای مدیریت برق و پایش انرژی انتقال داده شده را فراهم کرده است.

عسکری، نماینده مردم داراب و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات و زحمات شبانه روزی کارکنان برق منطقه ای فارس و همچنین با اشاره به اهمیت پیگیری‌های جدی و دلایل توجیهی قانع‌کننده برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، بر لزوم ادامه این روند در شهرستان داراب تاکید کرد.

وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌های کلیدی، گام مهمی در راستای توسعه پایدار شهرستان داراب برداشته شده است. انتظار می‌رود با تامین برق پایدار و بهبود زیرساخت‌های ارتباطی، شاهد رشد و توسعه روزافزون این منطقه باشیم.

در پایان این مراسم، مقرر شد برای توسعه برق شهرستان داراب، اقدامات و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62533

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.