• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

افتتاح ۱۰ پایگاه اورژانس جدید در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 59563
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۲
افتتاح ۱۰ پایگاه اورژانس جدید در آذربایجان‌غربی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح بخش بهداشت و درمان آذربایجان غربی گفت: پروژهٔ بیمارستان ۲۰۷ تختخوابی نقده به همراه ۱۷ خانه بهداشت، ۱۰ پایگاه اورژانس، دو پایگاه سلامت و چهار مرکز خدمات جامع سلامت آماده بهره‌برداری هستند.

محمدامین ولیزاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح بخش بهداشت و درمان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پروژهٔ بیمارستان ۲۰۷ تختخوابی نقده به همراه ۱۷ خانه بهداشت، ۱۰ پایگاه اورژانس، دو پایگاه سلامت و چهار مرکز خدمات جامع سلامت آماده بهره‌برداری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: پروژه‌ها باهدف بهبود و ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی استان طراحی و اجرا شده‌اند و با افتتاح آن‌ها، دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی اساسی به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.

ولیزاد یادآور شد: این پروژه‌ها بخشی از برنامهٔ گسترده‌تری هستند که باهدف توسعهٔ زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان در حال انجام است.

وی افزود: پروژه‌های درمانی نه‌تنها به بهبود خدمات موجود کمک خواهند کرد، بلکه امکانات جدیدی را نیز به استان اضافه می‌کنند که به رفع نیازهای مردم در زمینهٔ بهداشت و درمان کمک خواهد کرد.

ولی‌زاد تأکید کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، انتظار می‌رود که شاخص‌های بهداشتی استان بهبود و کیفیت زندگی مردم ارتقا یابد در این راستا این پروژه‌ها با همکاری نهادهای مختلف و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین بهداشتی و درمانی اجرا شده‌اند تا بتوانند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی یادآور شد: ما در تلاشیم تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و افزایش سطح آگاهی عمومی، پیشگیری از بیماری‌ها را نیز در اولویت قرار دهیم. برگزاری دوره‌های آموزشی برای کادر درمانی و مردم از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی این پروژه‌ها، کاهش هزینه‌های درمانی برای مردم است. با توسعه این زیرساخت‌ها، امیدواریم که مردم بتوانند با هزینه‌های کمتر و باکیفیت بالاتر به خدمات بهداشتی و درمانی دسترسی پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.