• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0
معاون آموزشی وزارت بهداشت عنوان کرد:

افتتاح ۱۹ پروژه حوزه سلامت یزد در پویش یادگار ابراهیم

  • کد خبر : 55447
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
افتتاح ۱۹ پروژه حوزه سلامت یزد در پویش یادگار ابراهیم
یزد_ معاون آموزشی وزارت بهداشت از افتتاح همزمان 19 پروژه حوزه سلامت در استان یزد همزمان با سایر پروژه ها به دستور دکتر مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، خبر داد و گفت: بیش از 45 درصد از مراجعان در بخش سرپایی و بستری به استان یزد، غیربومی و از سایر استانها هستند.

گیتی آنلاین_ دکتر ابوالفضل باقری فرد در ارتباط زنده تصویری از یزد با سرپرست ریاست جمهوری و وزیر بهداشت در آیین افتتاح ۶۷۸ پروژه حوزه سلامت یادگار ابراهیم در سراسر کشور، اظهار داشت: امروز مرکز رادیوتراپی، توموتراپی، آشیانه اورژانس هوایی در یزد و بیمارستان حضرت فاطمه(س) شهرستان مهریز و چندین پروژه بهداشتی دیگر در این استان افتتاح شد.

وی افزود: ساخت بیمارستان حضرت فاطمه(س) شهرستان مهریز از سال ۹۲ آغاز شده و با ظرفیت ۱۵۶ تخت و بخش های تخصصی مانند اتاق های عمل، مراقبت های ویژه و بخش های پذیرش گردشگران سلامت با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر استانی رییس جمهور شهید، ساخته و تکمیل شده است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه بیش از ۴۵ درصد از مراجعان در بخش سرپایی و بستری به این استان غیربومی و از سایر استانها هستند، گفت: در ابتدای دولت مردمی ۹ پروژه بزرگ درمانی در استان یزد با ظرفیت یک هزار تخت در حال ساخت بود که دو بیمارستان تا کنون تکمیل و افتتاح شده است.

به گفته دکتر باقری فرد، ۷ پروژه بزرگ درمانی استان یزد در حال حاضر با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت و ظرف ماه های آینده آماده افتتاح می شود. وی از نقش ویژه و پررنگ خیرین در توسعه و تکمیل زیرساخت های بهداشتی و درمانی در سراسر کشور و همچنین استان یزد، قدردانی کرد.

صبح امروز در مراسمی با حضور سرپرست ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، وزیر بهداشت و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت، ۶۷۸ پروژه حوزه سلامت سراسر کشور در قالب پویش یادگار ابراهیم به صورت همزمان و از طریق ارتباط زنده تصویری، افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55447

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.