• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

عملیات آبرسانی به ۳۰ روستا به همت خیرین میزبانی ۴۰۰ مسجد مشهد، از زائران رضوی در ایام پایانی صفر شمار شهدای تروریستی کرمان به ۱۰۳ تن رسید/اعزام سه تیم تخصصی درمانی به کرمان ۱۵ پایگاه سلامت در شهر خورموج، پوشش طرح سلامت خانواده را انجام می‌دهند لغو مجمع عمومی فوق العاده سالیانه شرکت داده‌گسترعصرنوین مدیرکل صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد سازوکارهای همراهی رسانه ملی در مدارس جهت معرفی استعدادها وتوانمندیهای معلمان و دانش آموزان خلاق و موفق فراهم شود. لزوم اختصاص بودجه مناسب برای افزایش ظرفیت پزشکی شهر جهانی منبت، مقصد شصت و سومین سفر استاندار فارس ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی شناسایی بیش از ۵۰ اثر تاریخی و طبیعی در شهرستان استهبان برای ثبت در فهرست ملی/ ۱۲۱ پرونده آثار تاریخی، طبیعی و معنوی این شهرستان ملی است حمایت از بازنشستگان شرکت برق منطقه‌ای فارس به عنوان یکی از اولویت های مجموعه دنبال می‌شود بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

1

افتتاح ۵ ایستگاه خدمت‌رسانی جدید به زائران امام رضا(ع) در مسیر سرخس

  • کد خبر : 62859
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
افتتاح ۵ ایستگاه خدمت‌رسانی جدید به زائران امام رضا(ع) در مسیر سرخس
امامزاده یحیی(ع) میزبان زائران پیاده امام رضا(ع) با 5 ایستگاه جدید خدمت رسانی میشود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد،به همت امامزاده یحیی(ع) میامی مشهد، ۵ ایستگاه جدید برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) در محور سرخس افتتاح شد. این ایستگاه‌ها با هدف تأمین نیازهای اساسی زائرانی که از این مسیر به مشهد مقدس مشرف می‌شوند، راه‌اندازی شده‌اند.

محمدرضا پژوهیده، مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزاده یحیی(ع)، با بیان اینکه این سومین سال متوالی است که این مجموعه به زائران پیاده خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: از سال گذشته تاکنون، موکب‌های متعددی در مسیر سرخس به مشهد برپا شده است و امسال نیز با افزایش تعداد این موکب‌ها، خدمات متنوع‌تری به زائران ارائه می‌شود.

وی افزود: در این ایستگاه‌ها، علاوه بر تأمین غذای گرم، امکانات بهداشتی، و خدمات فرهنگی نیز برای زائران فراهم شده است. همچنین، اقلامی مانند کفش، جوراب و روسری به صورت رایگان در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62859

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.