• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
10
لیائی در آیین معارفه سرپرست پست استان یزد مطرح کرد؛

افزایش سهم پست در حوزه اقتصاد دیجیتال با توسعه تجارت الکترونیک

  • کد خبر : 27825
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
افزایش سهم پست در حوزه اقتصاد دیجیتال با توسعه تجارت الکترونیک
یزد_ لیائی در آیین معارفه سرپرست جدید پست استان یزد، توسعه تجارت الکترونیک را از ارکان افزایش سهم پست در حوزه اقتصاد دیجیتال خواند.

گیتی آنلاین_ صبح امروز ۲۱ مرداد ۱۴۰۲، آیین معارفه سرپرست پست استان یزد با حضورمحمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، محمدحسین پارسائیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد و محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان درسالن اجتماعات پست استان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت ملی پست در این مراسم با اشاره‌ موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های اقتصادی استان یزد بیان کرد: با بهره گیری از ظرفیت های موجود در سطح این استان در راستای پیشبرد اهداف شبکه پستی گام های موثری برداشت.

معاون وزیر ارتباطات تعامل و ارتباط موثر با مدیران سایر دستگاه ها را در راستای ارتقای سطح خدمات پستی به شهروندان ضروری خواند.

لیائی با اشاره به توسعه فناوری های نوین در صنعت پست و بهره گیری کشورهای توسعه یافته از این فناوری ها، تصریح کرد: توسعه تجارت الکترونیک در شبکه پستی یکی از ارکان افزایش سهم پست در حوزه اقتصاد دیجیتال است.

در ادامه پارسائیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به نقش موثر شرکت ملی پست در ارائه خدمات به شهروندان اشاره کرد و گفت: کارکنان شبکه پستی نقش مهمی در جلب رضایت مردم و ارائه خدمات مطلوب نسبت به دستگاه های اجرایی دارند که از آن جمله می توان به تلاش بی وقفه و ایثارگری همکاران شبکه پستی در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و همگی قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به رتبه ممتاز پست استان در حوزه فناوری خواستار توسعه تجارت الکترونیک و رونق کسب و کار ها در با همکاری شرکتهای دانش بنیان شد.

در پایان حمیدرضا آقاجانی به عنوان سرپرست اداره کل پست استان یزد معارفه و از زحمات علی محمد رحمانی پور؛ مدیرکل پیشین استان در مدت زمان تصدی خود در اداره کل پست این استان تقدیر شد.

دیدار با استاندار یزد، بازدید از مرکز تجزیه و مبادلات پست استان و دیدار با کارکنان از دیگر برنامه های لیائی در سفر به یزد بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27825

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.