• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1
استاندار فارس در اولین جلسه ستاد انتخابات استان فارس:

افزایش مشارکت مردم در انتخابات، رشد و توسعه کشور را در پی دارد

  • کد خبر : 21889
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
افزایش مشارکت مردم در انتخابات، رشد و توسعه کشور را در پی دارد
فارس_ ایمانیه در اولین جلسه ستاد انتخابات استان فارس با بیان اینکه منکر مشکلات و دغدغه‌های مردم نیستیم و نخواهیم بود، تصریح کرد: بنا بر تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری، هر کس که به ایران عزیز علاقمند است باید در انتخابات مشارکت کند؛ پیشرفت، رشد و توسعه کشور با افزایش مشارکت مردم تسریع می شود.

گیتی آنلاین_ محمد هادی ایمانیه در اولین جلسه ستاد استانی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در رهبری در فارس با اشاره به اهداف ترسیم شده از جانب مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات گفت: سلامت، امنیت، افزایش رقابت و مشارکت مردم چهار هدفی است که در دستور کار ستاد استانی قرار دارد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در این جلسه اصول کلی و سرفصل ها را مشخص کردیم اظهار داشت: از تمام ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های اجرایی و نهادهای استانی برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات استفاده خواهیم کرد.

دکتر ایمانیه بر حضور و نقش مردم در عرصه سیاست تاکید کرد و افزود: برگزاری انتخابات از ابتدایی ترین اصول مردم سالاری است که موجب قوام و محافظت از جامعه می شود. وی با بیان اینکه منکر مشکلات و دغدغه‌های مردم نیستیم و نخواهیم بود، تصریح کرد: بنا بر تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری، هر کس که به ایران عزیز علاقمند است باید در انتخابات مشارکت کند؛ پیشرفت، رشد و توسعه کشور با افزایش مشارکت مردم تسریع می شود.

در انتهای این جلسه اعضا حقیقی و حقوقی ستاد انتخابات استان فارس، با حکم استاندار فارس منصوب شدند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=21889

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.