• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

افزایش ۸۳ درصدی حقوق مستمری‌بگیران، رشد ۵۰ درصدی بیمه شدگان جدید

  • کد خبر : 58089
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹
افزایش ۸۳ درصدی حقوق مستمری‌بگیران، رشد ۵۰ درصدی بیمه شدگان جدید
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی گفت: در این دوره 44 اقدام مهم در این حوزه انجام شده که از جمله آنها می‌توان به افزایش 83 درصدی حقوق مستمری‌بگیران، رشد 50 درصدی بیمه شدگان جدید اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، عباسعلی برونسی امروز  در مراسم رونمایی از دستاورد‌های اداره کل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی که در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: امروز این صندوق از دستاورد‌های نظام است و به عنوان یک اداره کل برتر از آن یاد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه  امام(ره) می‌فرمودند که عشایر ذخایر انقلاب هستند، ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند عشایر وفادارترین افراد نظام هستند و در خصوص دولت شهید رئیسی فرمودند دولت مرحوم رئیسی دولت کار، امید و حرکت بود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی افزود: مقام معظم رهبری در رابطه با شخصیت شهید رییسی هم فرمودند که مردمی و برای مردم احترام قائل بودند، حرف‌های مردم را می‌شنیدند و نیاز‌های آنان را محور برنامه‌های خود قرار می‌دادند. خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های ایشان بود.

 

برونسی تصریح کرد: در دولت مردمی شهید رئیسی، نگاه ویژه‌ای به بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی شده و ۴۴ اقدام در صندوق انجام شده است.

 

وی ادامه داد: از دستاوردهای دولت رییس جمهور شهید می توان به تشکیل قرارگاه کرامت، اجرای بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ میز خدمت، ۲۰۰ مورد نظارت بر ۱۰۲ کارگزاری، افزایش ۸۳ درصدی حقوق مستمری بگیران، رشد ۵۰ درصدی بیمه شدگان جدید نسبت به دولتهای قبل اشاره کرد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی ادامه داد: پرداخت بیش از ۳۰۰ میلیارد وام، افزایش ۷۰ درصد سطوح در آمدی، ارتقای رتبه استان از ۲۸ به ۳ کشوری، اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیمه مادران، تشکیل ستاد راهبردی در هر شهرستان استان از دیگر  دستاوردهای دولت شهید جمهور است.

برونسی اضافه کرد: رشد ۹ درصد تمدید بیمه شدگان،برگزاری ۵۵ نشست تخصصی جذب بیش از ۹۲ هزار نفر بیمه شده جدید از بدو استقرار دولت دولت سیزدهم، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، رکوردشکنی جذب بیمه شدهگان جدید افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و احداث سالن همایش از مهمترین اقداماتی است که در سه سال دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رییسی انجام شده است.

پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام بدون ضامن به مستمری‌بگیران 

در ادامه این مراسم فاطمه ترابی مشاور امور بانوان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی، استفاده از خانواده شهدا در امور مختلف اولین ثمره اقدامات شهید رئیسی دانست و اظهار کرد: از ثمرات آن حضور فرزند شهید برونسی در این اداره کل است.

وی  به رتبه خراسان‌رضوی از ۲۸ به ۳ کشوری اشاره کرد و افزود: عدد ۹۹ هزار بیمه‌شده جدید و شکستن رکورد نوزده‌ساله صندوق جای تأمل دارد همچنین  اجرای ۴۸۰۰ میز خدمت در بیان، ساده و در عمل، کاری دشوار بوده که انجام شده است.

مشاور امور بانوان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی ادامه داد: پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام بدون ضامن به مستمری‌بگیران نیز اقدامی ارزشمند دیگری بود که در این دولت صورت گرفت.

ترابی در ادامه به تشکیل قرارگاه کرامت با نام امام‌رضا(ع) در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی اشاره کرد و تصریح کرد: از ثمرات تشکیل این قرارگاه افزایش هفتاددرصدی سطوح درآمد و کسب سه عنوان برتر سه کارگزاری استان در سطح کشور است.

وی به اولین های صندوق بیمه کشاورزان در مدت سه سال ریاست جمهوری آیت‌الله رییسی اشاره و   اضافه کرد: کسب رتبه ارزیابی عملکرد وزارت‌خانه برای اولین بار، انتخاب مشاور امور بانوان و خانواده، کسب رتبه برتر در حوزه امور بانوان، تشکیل پایگاه بسیج، تشکیل شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، اعزام زیارت‌اولی‌ها، اعزام بانوان کارگزار به اردوی تفریحی شمال کشور و برگزاری همایش ویژه گرامیداشت مقام زن انجام شد.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58089

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.