• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

صورت های مالی ۱۴۰۱ بانک توسعه صادرات ایران تصویب شد بازدید میدانی دکتر ناصر رنجبر نیاول سرپرست شهرداری، مهندس لاله پروانه قاضی محله عضو شورای اسلامی شهر شلمان  از روند اجراییی طرح های دیواره سازی(گابیون بندی) حاشیه رودخانه شلمانرود تبادل دانش بستر ساز توسعه همکاری های بین المللی روح قانون مبازره با پول‌شویی حمایت از اقتصاد شفاف و مبارزه با فساد است اردوی جهادی خدمات بهداشتی و درمانی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مرکز بهداشت مادوان برگزار شد تخریب کمینگاه شکارچیان در بیشه آسپاس شهرستان اقلید  راه‌یابی «خانواده اقا بابک» به یک جشنواره ژاپنی  فراخوان مسابقه عکاسی گارنت منتشر شد ۶۸۰۰ تن سیب زمینی مرودشت روانه بازار شد ریل حرکتی دولت بر پایه ریلی است که در مجلس برپا می شود نشست صمیمی جمعی از نخبگان علمی با وزیر بهداشت برگزار شد روایتی از ایجاد فروچاله‌هایی که بحران آبی ایران تشدید کردند/ همگی به دنبال منجی از بیرون هستیم!

1
سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

امتحانات نهایی در زمان مقرر برگزار خواهد شد/ تدارک ۲۹۵ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه دراستان

  • کد خبر : 51955
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
امتحانات نهایی در زمان مقرر برگزار خواهد شد/ تدارک ۲۹۵ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه دراستان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: امتحانات نهایی در زمان مقرر برگزار خواهد شد/ تدارک ۲۹۵ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه در استان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبرداد. به گزارش . گیتی آنلاین […]

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
امتحانات نهایی در زمان مقرر برگزار خواهد شد/
تدارک ۲۹۵ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه در استان
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبرداد.
به گزارش . گیتی آنلاین محمد جمالی با تسلیت شهادت رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیر ملت ایران و همراهان شهیدش، با بیان اینکه امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار می شود گفت: از دانش آموزان عزیز تقاضا داریم در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت نمایند و از هرگونه اطلاع‌یابی از مراجع غیررسمی خودداری کنند.
وی افزود: مرجع اطلاع رسانی در این خصوص پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.gov.ir ، کانال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش و استان در شاد، به آدرس https://shad.ir/officialmedu ، رسانه ملی، و ادارت کل آموزش و پرورش استان و شهرستانها ومناطق می‌باشد.
جمالی بیان کرد: ۲۹۵ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه امسال تدارک دیده شده است که از این تعداد ۱۲۴ حوزه برای پایه دوازدهم،۸۶ حوزه برای پایه یازدهم و ۸۵ حوزه هم برای پایه دهم در نظر گرفته شده است.
وی،با تشریح تعداد دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی امسال در استان ،گفت:در امتحانات نهایی خرداد ماه قریب به ۴۰ هزار نفر در پایه های دهم ،یازدهم و دوازدهم شرکت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=51955

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.