• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
4

امید آفرینی خط کش سنجش در مسیر نظام یا در مسیر دشمن بودن است

  • کد خبر : 28175
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
امید آفرینی خط کش سنجش در مسیر نظام یا در مسیر دشمن بودن است
سخنگوی شورای نگهبان گفت: دشمن تلاش دارد تا جامعه ما را به سمت ما امیدی ببرد چون کشوری که تا امید است شکست پذیری خواهد شد و امید آفرینی خط مشی است که بدانیم رسانه ها ما در مصر انقلاب و نظام اند یا در مسیر دشمن؟

به گزارش پايگاه خبري تحليلي گيتي آنلاين از خراسان رضوي، هادي طحان نظيف در مراسم يادواره شهداي رسانه خراسان رضوي در سالن همايش هاي نمايشگاه بين المللي مشهد برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی باعث شده خداباوری به زندگی انسان باز گردد و تبلور این موضوع را در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می بیند.

وی با اشاره به قوانین آزادی مطبوعات درچار چوب موازین اسلامی در قانون اساسی اشاره کرد و ادامه داد: آگاهي بخشي رسالت رسانه ها است همين آگاهي بخشي هدف و رسالت انببیا بوده و است و اگر این آگاهی بخشی به درستی صورت می گرفت ريشه مفساد خشکانده مي شد.

سخنگوي شوراي نگهبان بیان کرد: وقتی ظلم در یک جامعه شکل می گیرد که قبل ان در اذهان عمومی این ظلم پذیرفته شده باشد وقتی ذهن فردی تسلیم ظلم نشده باشد در واقعیت هم تسلیم ظلم نخواهد شد.

طحان نظيف بیان کرد: خبر و خبرنگاری یک شغل برای کسب درآمد نیست بلکه آگاهی بخشی و جهاد در راه خدا است

وی تصریح کرد: دشمن همه جانبه و از همه راه برای از بین بردند انقلاب اسلامی دست زده از هشت سال جنگ تحمیلی ، تحریم ها و حتی حرکتهای ترویستی اما در جنگ رسانه قصه فرق می کنند.

 

سخنگوي شوراي نگهبان ادامه داد: در جنگ نرم جهان سلطه از همه ابزارهای رسانه ای خود از جمله سینما فیلم تلویزیون رادیو و اخبار و شبکه های و کتاب های خود تلاش می کنند تا به اهداف خود یعنی نابودی ایران دست بزند.

طحان نظيف خاطر نشان کرد: امروز جنگ جنگ روایتها است اگر ما به موقع و در ست روایت نکنیم دشمن آن طور که بخواهد روایت می کند و چون بسیاری نمی تواند حوادث را ببنید این روایتها است که می تواند تعیین کننده باشد و اگر ما روایت نکنیم روایتهای غلط جعلی جایگزین روایتهای درست خواهند شد و رفتار جامعه را این روایتها شکل می دهند.

وی بیان کرد: هدف دشمن نا امید کردن مسئولان جوانان و مردم است جامعه که از اینده خودش نا امید باشد حتما شکست خواهد خورد و این خط کشی است که می توان رسانه های خود را با ان هماهنگ کنند اين نشان در مسير دشمن يا انقلاب حرکت ميکنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.