• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
0
طی بیانیه ای صورت گرفت؛

امیر حیات‌مقدم از عموم مردم به‌ منظور حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت نمود

  • کد خبر : 56013
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
امیر حیات‌مقدم از عموم مردم به‌ منظور حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت نمود

امیر حیات مقدم؛ با صدور بیانیه ای از عموم مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی،خصوصا مردم شهید پرور استان خوزستان و حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، بندرامام(ره)، امیدیه،هندیجان و بخش جولکی ، به‌ منظور حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت بعمل آورد. به گزارش گیتی آنلاین خوزستان به نقل از […]

امیر حیات مقدم؛ با صدور بیانیه ای از عموم مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی،خصوصا مردم شهید پرور استان خوزستان و حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، بندرامام(ره)، امیدیه،هندیجان و بخش جولکی ، به‌ منظور حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت بعمل آورد.

به گزارش گیتی آنلاین خوزستان به نقل از پیج رسمی امیرحیات مقدم ، ایشان در این بیانیه تصریح کرد: حیات تابناک و پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از نخستین روزهای استقرار خود تاکنون، بارها شاهد حماسه آفرینی ملت آگاه و همیشه در صحنه بوده است.

وی افزود: عرصه های انتخابات از آن دست آزمون‌های بزرگ و سرنوشت سازی است که برغم تمامی توطئه ها و تلاش نافرجام بدخواهان و دشمنان این ملت، همواره به صحنه های ناب و شورانگیزی از شکوه و عظمت همبستگی ملی تبدیل شده اند.

دکتر امیر حیات مقدم تصریح کرد: اینک‌ و در پی شهادت خادم پرتلاش جمهور آیت الله رئیسی‌، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به‌عنوان فرصت ارزنده دیگری برای نمایش عزت، عظمت و سربلندی نظام و ترسیم افق های روشن و پر امید برای آینده این مرز و بوم پرگهر در پیش داریم.

حیات مقدم در این بیانیه اضافه کرد: رجاء واثق دارم در چنین شرایطی، آحاد ملت شریف ایران با تأسی به فرامین و منویات گهربار رهبر معظم انقلاب و در عمل به وصایای شهدای عزیز، حضور آگاهانه در انتخابات را حق مسلم و تکلیف دینی خود فرض کرده و برای پرشورتر شدن هر چه بیشتر فضای انتخابات و گزینش رئیس جمهوری اصلح، توانمند ،شایسته و در تراز انقلاب و شهید رئیسی، از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد و تکمیل کننده حماسه حضور مردم در مراسم تشییع و بدرقه شهدای خدمت خواهند بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.