• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

قدردانی از مدیرعامل شرکت رجا در پی شکسته شدن رکورد تاریخی جابه‌جایی مسافر مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور:کسب رتبه اول کشوری آذربایجان‌غربی در جذب بیمه شده جدید/پرداخت عیدی مستمری بگیران صندوق در هفته آینده برپایی جشن غدیر نشان از ارادت نسل جوان به امیرالمومنین است دولت اجازه نداد رنج بی‌برقی هم بر رنج گرانی اضافه شود ابتر ماندن خلاقیت و نوآوری در سازمان‌های اداری تمرکز بر توسعه خدمات دیجیتالی بانک ایران زمین هم زمان با برنامه های اقتصادی کشور آمار ۴ماهه ابتدای سال نشان داد: پرداخت بیش از ۳۲٫۰۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در بانک ملت ۲۲۵ همت، ارزش پرتفوی بورسی (( فارس ))در مردادماه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به اینکه ایران جزو بزرگترین تولیدکنندگان فولاد جهان است تاکید کشورمان جزو ۱۰ نقطه اول تولید فولاد در جهان است اجرای ۲۳۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان طی سه ماهه اول سالجاری تامین تسهیلات برای ماندگاری نیرو در مناطق دور افتاده ثبت نام ۸۹۲ نفر برای نمایندگی مجلس از حوزه انتخابی مشهد

4

انتخابات در خراسان رضوی؛ حضور پرشور مردم، رصد مستمر توسط بازرسان و گزارش تخلفات جزئی

  • کد خبر : 44215
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
انتخابات در خراسان رضوی؛ حضور پرشور مردم، رصد مستمر توسط بازرسان و گزارش تخلفات جزئی
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان خراسان رضوی از حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، محسن نجات با بیان اینکه ۵۶ بازرس ویژه در حال رصد مستمر مراحل انتخابات در استان هستند،  اظهار کرد: تا این لحظه گزارش تخلفی به ستاد انتخابات استان ارسال نشده و شرایط آرام و تحت کنترل است.

وی از سرکشی صندوق‌های سیار از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: وضعیت در روستاهای صعب‌العبور نیز پایدار است و دسترسی به اینترنت برای تمامی شعب برقرار است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان خراسان رضوی از ۳۹ گزارش تخلفات جزئی تاکنون خبر داد و افزود: این تخلفات همانجا حل شده و تا کنون گزارش حادی که نیاز به ورود ستاد انتخابات باشد، صورت نگرفته است.

نجات در خصوص منشأ گزارش‌ها گفت:طیفی از این گزارش‌ها مردمی، طیفی مربوط به طرفداران و طیف اصلی و اساسی مربوط به بازرسان مورد وثوق ماست.

وی ادامه داد: در بازدید از صندوق ها شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بودند همچنین رصد مستمر مراحل انتخابات توسط ۵۶ بازرس ویژه سرکشی صندوق‌های سیار از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بودیم

نجات عنوان کرد: تاکنون گزارش تخلف  نداشتیم  و وضعیت پایدار در روستاهای صعب‌العبور از جمله برقراری دسترسی به اینترنت برای تمامی شعب

حل شده است.

وی تصریح کرد: ۳۹ گزارش تخلفات جزئی در مرحله اولیه بوده که در همان محل انتخابات حل شده است و  گزارش حاد تاکنون گزارش نشده است.

 

نظارت دقیق، انعکاس اخبار عالی و حضور دانش‌آموزان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، از نظارت دقیق بر روند اخذ رای در مدارس استان خبر داد و اظهار کرد: در این بازدیدها، تمام صورت‌جلسات اخذ رای، هیئت اجرایی، نظارت و تعرفه و … بررسی شده و خوشبختانه نسبت به سنوات گذشته، نظم و انضباط بسیار بهتری در امر برگزاری انتخابات در مدارس شاهد بودیم.

 

شوشتری از همکاری رسانه‌ها و اهمیت نقش آنها در انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد و گفت:انعکاس اخبار انتخابات توسط رسانه‌ها عالی بوده و تمام رسانه‌ها در این زمینه سنگ تمام گذاشته‌اند.

 

وی به حضور دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه در کنار ناظرین دیگر به عنوان شاهدان سلامت رای در انتخابات اشاره کرد و گفت: این حضور، گامی مهم در جهت آموزش مفاهیم دموکراسی و انتخابات به نسل آینده کشور است.

 

شوشتری بیان کرد: بر روند اخذ رای در مدارس استان نظارت دقیق انجام شد

نظم و انضباط بهتر در امر برگزاری انتخابات در مدارس نسبت به سنوات گذشته، حضور دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه به عنوان شاهدان سلامت رای

به نظر می‌رسد با نظارت دقیق و همکاری همه عوامل، انتخابات در مدارس خراسان رضوی در حال برگزاری با نظم و آرامش است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44215

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.