• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5

انتخابات در خراسان رضوی بدون نقص آغاز شد

  • کد خبر : 44209
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
انتخابات در خراسان رضوی بدون نقص آغاز شد
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان خراسان رضوی از آمادگی کامل شعب اخذ رای و آغاز به کار آنها در سراسر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد،امیر فریدنیا در جمع خبرنگاران در استودیو خبری استانداری خراسان رضوی ، با اشاره به پیش‌بینی‌های لازم برای سهولت در امر اخذ رای، اظهارکرد: به منظور جلوگیری از کمبود تعرفه، ۱۵ درصد تعرفه مازاد برای شعب اخذ رای در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه سامانه‌های رصد لحظه‌ای کمبود تعرفه فعال هستند، افزود: در صورت نیاز، تعرفه‌های مازاد به سرعت به شعب ارسال خواهند شد.

فریدنیا از آمادگی کامل ستاد انتخابات استان برای دریافت پیشنهادات و گزارش‌های مردمی در خصوص روند برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: سامانه ۱۱۱ برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آغاز به کار تمام شعب اخذ رای در استان رأس ساعت ۸ صبح، خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ گونه تخلفی به ستاد انتخابات استان گزارش نشده است.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان خراسان رضوی در پایان از مردم شریف استان خواست تا با حضور پرشور خود در انتخابات، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده در متن، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان خراسان رضوی به موارد زیر نیز اشاره کرد: رصد مستمر روند برگزاری انتخابات توسط ستاد انتخابات استان برخورد قانونی با متخلفان آمادگی تلفن‌های ۱۱۱ و ۳۲۰۵۱ برای پاسخگویی به سوالات و راهنمایی‌های لازم به شهروندان به نظر می‌رسد با تمهیدات اندیشیده شده، انتخابات در استان خراسان رضوی بدون نقص آغاز شده است و امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44209

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.