• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
4
نامزد معترض به نحوه برگزاری مجمع فدراسیون همگانی :

انتخابات فدراسیون ورزشهای همگانی مهندسی شده بود/ حق ضایع شده دیگر کاندیداها را چه کسی باید پاسخگو باشد

  • کد خبر : 28766
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
انتخابات فدراسیون ورزشهای همگانی مهندسی شده بود/ حق ضایع شده دیگر کاندیداها را چه کسی باید پاسخگو باشد
در حالی که مجمع فدراسیون ورزشهای همگانی چند روز پیش برگزار و علی خلیلی چیچکی به ریاست این فدراسیون برگزیده شد ، برخی کاندیداها از جمله رضا خوش سرور پیشکسوت ورزشهای همگانی نسبت به برگزاری این مجمع معترض بود که در ادامه می خوانیم

صابر رفیعی _ گیتی آنلاین – در حالی که مجمع فدراسیون ورزشهای همگانی چند روز پیش برگزار و علی خلیلی چیچکی به ریاست این فدراسیون برگزیده شد ، برخی کاندیداها از جمله رضا خوش سرور پیشکسوت ورزشهای همگانی نسبت به برگزاری این مجمع معترض بود که در ادامه می خوانیم

خوش سرور در گفتگو با خبرنگار ورزشی گیتی آنلاین با مخاطب قرار دادن سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت : همانطوریکه مستحضرید از ابتدای زمان ثبت نام در انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی همه چیز مهندسی شده بود ، بطوریکه اطلاعیه ثبت نام در دو روز مانده به آخر ثبت نام اعلام گردید و ۴ نفر از کاندیدها ( بجز آقای علی خلیلی چچکی ) فقط در روز آخر فرصت ثبت نام داشته اند و این مهم بسیار عجیب بود که بلافاصله پس از پایان زمان مهلت ثبت نام ، تاریخ برگزاری مجمع را سریعا اعلام نمودند.
وی با بیان اینکه تعجیل در ثبت نام و برگزاری مجمع فدراسیون ورزشهای همگانی شایبه های را بهمراه داشت است ، افزود : بنظر می رسد دلیل این همه عجله مسئله باز نشستگی آقای علی خلیلی چچکی ( سرپرست فدراسیون و کاندید پست ریاست فدراسیون ) بوده است چون ایشان بر طبق قانون در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ مفتخر به باز نشستگی می‌شوند.
وی تاکید کرد شایان ذکر است ، جناب خلیلی مدرک فوق لیسانس خود را درسال ۱۴۰۰ ارائه دادند چون ایشان قبلا با مدرک فوق دیپلم استخدام شده و درحین خدمت مامور به تحصیل در مقطع کارشناسی شده و مدرک لیسانس را ارائه داده و مدرک فوق لیسانس ایشان مورد تایید وزارت ورزش قرار نگرفته و درحکم کارگزینیشان هم لحاظ نشده است.!!
خوش سرور با اشاره به بی توجهی دفتر مشترک و امور مجامع وزارت ورزش نسبت به نحوه ثبت نام کاندیداهای گفت : ایشان بر طبق آئین‌نامه می‌توانست ثبت‌نام کند اما آیا دفتر مشترک امور فدراسیون ها و امور مجامع نمی‌بایست یک استعلام از مدت زمان باقی مانده خدمتی کاندید بگیرد که آیا این کاندید بر طبق قانون می‌تواند ۴ سال دیگر بماند و زمان دارد برای مدت ۴ سال برنامه ارائه دهد؟! این مهم ، یعنی بی توجهی دفتر مشترک و امور مجامع فدراسیون به نحوه ثبت نام کاندیداها
وی افزود مسئله بعدی داشتن دو پست همزمان ، مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی و سرپرست فدراسیون همگانی بیش از ۶ ماه است که آقای خلیلی بیش از ۱۰ ماه سرپرست فدارسیون همگانی بوده و با در دست داشتن تمام اختیارات و ابزار این فدراسیون ، چیدمان هیات ها با صدور ابلاغ سرپرستی ، انتخاب نمایندگان ورزشکاران و داوران و مربیان و دیگر اعضا توانستند در مجمع با نفرات منصوب شده خود بعنوان کاندید پست ریاست فدراسیون حضور داشته باشد.
این کاندید احراز پست ریاست فدراسیون ورزشهای همگانی تاکید کرد توسط ۴ کاندید , این اعتراض قبل از برگزاری انتخابات به اطلاع مسئولین محترم در وزارت ورزش ( در زمان تصدی وزیر محترم اسبق ) رسانده شد و جای تامل و تعجب دارد که چرا ترتیب اثری داده نشده و وجدان بعضی از مسئولین امر بعد از برگزاری انتخابات بیدار می‌شود و تصمیم می‌گیرند که زین پس سرپرستان فدراسیون ها نمی‌توانند برای پست ریاست ثبت نام نمایند. !!
در ادامه خوش سرور با بیان اینکه حقوق دیگر کاندیداها در این مجمع ضایع شده است ، افزود حال ، جناب آقای مهندس هاشمی و بقیه مسئولین محترم ذیصلاح ، حقی که از کاندیدها تضییع شده را چه کسی پاسخگو هست ؟؟؟
این پیشکسوت ورزشهای همگانی گفت ، انتظار میرود ، با ابطال این مجمع شاهد برقرای عدالت با برگزاری انتخاباتی مجدد و رعایت قانون و با حضور افراد با واجد شرایط باشیم.

 

خبرنگار : صابر رفیعی 

دبیر سرویس ورزشی : سید محمد موسوی 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.