• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

انتخابات مشهد بدون مشکل در حال برگزاری است؛ ۲۰% شعب سیار هستند

  • کد خبر : 50581
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
 فرماندار مشهد، گفت:انتخابات در تمامی شعب اخذ رای این حوزه انتخابیه به موقع آغاز شده و تاکنون هیچ مشکلی در روند رای‌گیری گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد محسن داوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:بارش‌های اخیر در برخی از مناطق روستایی، موجب مسدود شدن برخی از راه‌ها شده بود، اما با تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های خدمت‌رسان، تمامی راه‌ها بازگشایی شده و امکان حضور مردم در شعب اخذ رای فراهم شده است.

فرماندار مشهد تصریح کرد: استقبال مردم از انتخابات تاکنون خوب بوده و ۲۰% از شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه سیار هستند که در زندان‌ها، بیمارستان‌ها، آسایشگاه‌ها و مناطق با تراکم جمعیتی پایین خدمات ارائه می‌دهند.

داوری بیان کرد: در برخی از روستاها به دلیل سیل، برق برخی از شعب اخذ رای قطع شده بود که با تلاش ستاد بحران، این مشکل رفع شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر، تمامی شعب اخذ رای در حال فعالیت هستند و رای‌گیری به طور همزمان در منازل افراد واجد شرایط نیز در حال انجام است.

فرماندار مشهد در خصوص وضعیت دستگاه‌های احراز هویت در شعب اخذ رای، بیان کرد:در برخی از شعب، دستگاه‌های احراز هویت با مشکلاتی مواجه شده بودند که به سرعت توسط پشتیبان‌ها رفع اشکال شد.

داوری بیان کرد: تمامی دستگاه‌های احراز هویت قبل از انتخابات به طور کامل تست شده و پلمپ شده بودند و هیچ مشکلی در صحت عملکرد آنها وجود ندارد.

وی در پایان سخنان خود، از مردم مشهد و کلات خواست تا با حضور در دور دوم انتخابات، در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=50581

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.