به گزارش گیتی آنلاین ، رسانه ها رسالت اطلاع رسانی و تلاش در بالا بردن میزان مشارکت مردم دارند و صاحبان سکوهای تبلیغاتی هم بدنبال در آمدی حاصل از این روزهای پر هیاهو و خلاصه از اخلاق انتخاباتی بسیار اندک دیده میشود.
رقبا به کرات رو به تخریب هم میاورندو گاها در بهره جستن از ظرفیت رسانه ها بر این بداخلاقی انتخاباتی میافزاند، اما آنچه اهمیت دارد اینکه ما چرا باید رای بدهیم ، در تحلیل ماهوی سواد سیاسی مردم و میزان آگاهی آنها برای انتخاب فرد دارای شرایط وکالت باید گفت که مردم خود به بلوغ سیاسی رسیده اند و حرف زدن در این مورد تکرار مکررات است ، اما چرا باید رای داد را اینگونه معتقدم که انتخابات ، قدرت ساز است و قدرت موجب انسجام اجتماعی میشود و مانع فروپاشی می گردد، رای دادن یعنی رسیدن به اقتدار و داشتن اقتدار یعنی رسیدن به آرامش و آرامش یعنی امنیت ، پس یک سفارش اول به خودم ودوم به رسانه ها خواهشا رسانه جایگاه بالایی داردبا طرفداری ویا تخریب کسی آنرا تنزل ندهید ، بجای پرداختن به تخریب یا تعریف ، فضایی ایجاد کنید که میزان مشارکت بالا برود نه تخریب ویا تمجید فرد که این امر از اصحاب رسانه بدور باید باشد.
در استان فرهنگی کردستان ، استاندار فرهنگی و مردمی اش بر این باوراست که با خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم و تلاش در جهت عمران و توسعه استان بهترین شیوه ی افزایش مشارکت هست و در حال اثبات این ادعاست ، و رسانه ها در این بین باید براین رسالت همراهی و اطلاع رسانی نمایند و اگر نقدی هست آنرا به زمان مطالبه گری بگذارند و تلاش بر تبیین واقعیتهای موجود مضاعف دارند تا بر طبل ناامیدی و یاس پاشیدن باشند ، چراکه انتخابات وزن کشی برای امنیت است و برای سنگینی این وسیله ، باید باور کنیم کخ نه تخریب و نه تجلیل از فرد یا افراد خاصی از رسالت اصحاب رسانه نیست .
باشد که جمعه پیش رو که یازدهمین روز از اسفند را در خود دارد با صندوقهایی آکنده از رای برای ایجاد تغییر روز حماسه ی ملی باشد