گیتی آنلاین_ سید مجید امامی، وز ارت ارتباطات و در راس آن شرکت ملی پست را بخش بزرگی از خانواده فرهنگی و اجتماعی کشور خواند و افزود: «مگر می شود در حوزه ارتباطات کنش داشته باشیم ولی اتفاقات فرهنگی این حوزه را فراموش کنیم، تلاش ما این است که همه در کنار یکدیگر به حافظه فرهنگی ایران آسیبی وارد نشود و مای ملی ما بر مدار ایران و اسلام مقتدرانه شکل گرفته و حرکت کند.»
دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور، انتشار اولین تمبر یادبود یلدا را جانمایه هویت ایرانی با محوریت خانواده خواند و گفت: «شرکت ملی پست، متولی توسعه ارتباطات می دانم و توصیه میکنم که موضوع تمبرهای مشترک و رونمایی از تمبرهای جدید با موضوعات فرهنگی را به منظور تقویت حافظه فرهنگی و تاریخی نسل جدید جدی بگیرید.»
وی در ادامه شرکت ملی پست را متولی توسعه ارتباطات خواند و خواستار توسعه همکاری به منظور چاپ تمبرهای مناسبتی علی الخصوص مناسبت هایی که باعث تقویت هویت انقلابی است، شد.
امامی با اشاره به اینکه کار پست علاوه بر جابجایی مرسولات پستی، تحقق معنای مشترک بین افراد و گروه هاست ، پست را ماندگارترین ارتباط نسل ها خواند و گفت: «پست نه تنها واسطه مرسولات مردم بلکه واسطه ارتباطات مردم است.»