• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

ثبت رکورهای جدید پتروشیمی خلیج فارس در بازار سرمایه پتروشیمی مارون موفق به تولید گرید جدید پلی‌پروپیلن HP560R شد عیدانه ۱۳ میلیاردی حامیان سخاوتمند برای فرزندان ایتام و محسنین استان البرز قدردانی از حوزه و شعب استان البرز موسسه اعتباری ملل وحید زرین بخش رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی لرستان شد امکان رهگیری مرسولات پستی از طریق پیام رسان بله دعوت از بانک‌ها برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن با برنامه های روشن برای افزایش سود و کسب سهم بیشتر از بازار، افزایش سرمایه شرکت ایران خودرو دیزل مصوب مجمع گرفت مجمع عمومی سالانه بیمه کوثر در حال برگزاری لست کولر گازی مجهز به فناوری اینورتر(Inverter) ال‌جی و نحوه کارکرد آن مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت /از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۵۸ دستگاه کالای اساسی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است. حضور قهرمان ارزنده خوزستان در بین برترین های لیگ برتر پومسه آقایان در پایان هفته دوم

5

انتصابات در بانک ایران زمین

  • کد خبر : 28965
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
انتصابات در بانک ایران زمین

  به منظور افزایش بازدهی و ایجاد فرصت برای جوانان با انگیزه و خلاق، مراسم معارفه روسای ادارات مرکزی بانک ایران زمین برگزار شد. به گزارش روابط عمومی؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین حضور و استفاده از نیروهای جوان، فعال و با انگیزه را در بخش های کلیدی و مهم یک سازمان، امری ضروری […]

 

به منظور افزایش بازدهی و ایجاد فرصت برای جوانان با انگیزه و خلاق، مراسم معارفه روسای ادارات مرکزی بانک ایران زمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین حضور و استفاده از نیروهای جوان، فعال و با انگیزه را در بخش های کلیدی و مهم یک سازمان، امری ضروری دانست و گفت: جوانان سرمایه های گران بهای بانک ایران زمین هستند.
پورسعید افزود: یکی از اهداف ما در بانک ایران زمین تربیت و حمایت از نیروهای جوان و متخصص در حوزه های مختلف است تا بتوانیم علاوه بر ایجاد رقابت بین همکاران، در جهت پیشرفت و موفقیت آنان و همچنین ارتقا بانک ایران زمین گام برداریم.
طی احکام صادره از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین حمید رضا نیکنام فر به عنوان رئیس اداره ارزیابی عملکرد کارکنان، مرتضی حمیدی به سمت رئیس اداره حسابداری مالی و هایده عرفانی به عنوان رئیس اداره سهام، مجامع و شرکت ها این بانک منصوب شدند.
اشتراک گذاری در واتساپ

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.