• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
6

انتصاب مشاور امور جوانان نماینده شهرستان دماوند وفیروزکوه در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 20276
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
انتصاب مشاور امور جوانان نماینده شهرستان دماوند وفیروزکوه در مجلس شورای اسلامی
نماینده شهرستانهای دماوند، فیروزکوه و بخش رودهن در مجلس شورای اسلامی در حکمی محمد صالح همتی را به سمت مشاور امور جوانان منصوب کرد

نماینده شهرستانهای دماوند، فیروزکوه و بخش رودهن در مجلس شورای اسلامی در حکمی محمد صالح همتی را به سمت مشاور امور جوانان منصوب کرد.

سید احمد رسولی نژاد نماینده شهرستانهای دماوند،فیروزکوه و بخش رودهن در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنعت،معدن و تجارت در حکمی محمد صالح همتی را به عنوان مشاور امور جوانان منصوب کرد.

همتی در نشست معارفه خود عنوان کرد: جوانان تحصیلکرده نقش بسزایی در توسعه کشور به عنوان یک نقطه راهبردی دارند و می توانند با برنامه های پیشنهادی دولت را در انجام وظایف محوله همراهی و همکاری کنند .

همتی افزود :یکی از اهداف انتصاب مشاوران جوان ، بهره گیری از ظرفیت عظیم جوانان در عرصه های مختلف در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جذب جوانان نخبه و مستعد از تمامی طیف ها و سلایق و پتانسیل های کارشناسی آنان در ارائه مشاوره عنوان شده است. توجه به اصول مورد تأکید دولت مردمی و مجلس انقلابی از جمله عدالت محوری، مردم داری، پاک دستی، فسادستیزی و قانون مداری نیز از مهمترین اولویت هایی است که جوانان باید آن را سر لوحه کار خود قرار دهند.

محمد صالح همتی دانش آموخته رشته حقوق می باشد که پیش از این مسئولیت موسسه طنین ایثارگران در شرق استان تهران را بر عهده داشت و دارای سابقه فعالیت در هیات رییسه شورای جوانان فرمانداری شهرستان دماوند، عضو خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران و فعال رسانه ای در شرق استان تهران ، دبیر نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی شهرستان دماوند و ریاست هیات هندبال بخش رودهن را در کارنامه خود دارا می باشد .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=20276

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.