• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

انتقال حساب پرداخت حقوق کارکنان به‌منظور رفاه بیشتر و صیانت از حقوق کارکنان دانشگاه است

  • کد خبر : 54601
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
انتقال حساب پرداخت حقوق کارکنان به‌منظور رفاه بیشتر و صیانت از حقوق کارکنان دانشگاه است
بوشهر_ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: انتقال حساب پرداخت حقوق کارکنان در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی دولت مبنی بر شفاف‌سازی و به‌منظور رفاه بیشتر و صیانت از حقوق کارکنان دانشگاه است.

گیتی آنلاین_ دکتر اکرم فرهادی در گفت‌وگو با روابط عمومی معاونت توسعه اظهار داشت: مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر اساس قانون و رسالت خود می‌بایست وارد رایزنی با بانک‌های استان شده که پس از بررسی و طرح موضوع در هیئت‌رئیسه دانشگاه، با بانکی که متعهد به ارائه بیشترین، مناسب‌ترین و سریع‌ترین خدمات و تسهیلات به کارکنان است به تفاهم برسند.

دکتر فرهادی ادامه داد: بر همین اساس، پس از برگزاری جلسات تخصصی و بررسی‌های صورت گرفته، بانک رفاه کارگران برای انتقال حساب پرداخت حقوق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انتخاب و با این بانک تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد و از خردادماه ۱۴۰۳ حقوق کارکنان دانشگاه از طریق این بانک پرداخت می‌گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه شفافیت در عملکرد مالی و اداری یکی از اصول مهم تیم مدیریتی این دانشگاه است، گفت: در راستای شفاف‌سازی لازم، یکی از تعهدات مهم در تفاهم‌نامه منعقد شده پرداخت تسهیلات ماهانه به میزان ۱۰ درصد هزینه حقوق ماهانه است.

وی با اشاره به اهمیت شفافیت در عملکرد مالی و اداری در نگاه مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: یکی از موارد مهمی که به اصلاح و شفاف‌سازی احتیاج مبرمی داشت، ارائه و پرداخت تسهیلات مالی به کارکنان بود که در انتخاب بانک جدید به این نکته نگاه ویژه‌ای شد

دکتر فرهادی بابیان اینکه یکی از تعهدات مهم بانک رفاه در این تفاهم‌نامه، پرداخت تسهیلات ماهانه به میزان ۱۰ درصد هزینه حقوق ماهیانه است.

وی اضافه کرد: سهم تسهیلاتی هر واحد شامل شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان در هر شهرستان و واحد ستادی بر اساس هزینه حقوق ماهانه آن واحد محاسبه و جهت معرفی به‌موقع همکاران به بانک به‌منظور دریافت تسهیلات در همان ماه انجام خواهد گرفت.

کارکنان ۲۴ دانشگاه علوم پزشکی در کشور پرداخت حقوق و تسهیلات بانکی خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر ۲۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور در راستای انجام مسئولیت اجتماعی برای کارکنان خود، پرداخت حقوق، ارائه تسهیلات بانکی و سایر خدمات سلامت‌محور را از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با بانک رفاه انجام می‌دهند.

دکتر فرهادی یکی دیگر از مزایای تفاهم‌نامه با بانک رفاه را چنین بیان کرد: در تفاهم‌نامه با بانک رفاه کارگران، امکان خرید اعتباری یا اقساطی برای کارکنان از طریق سامانه بتا (پلتفرم آنلاین) با مراکز طرف قرارداد بانک رفاه وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: دسترسی به سامانه بتا، از طریق نشانی اینترنتی Beta.Refah-Bank.Ir برای مشتریان متقاضی استفاده از این خدمت بر بستر اینترنت مهیا شده است و جزئیات کامل نحوه استفاده از این سامانه نیز توسط واحدهای محل خدمت کارکنان اعلام خواهد شد.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=54601

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.