• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

در دومین روز از همایش سراسری مدیران سازمان تأمین اجتماعی در استان قم انجام شد؛ رونمایی از درگاه نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی راه اندازی سامانه مشترک تجارت الکترونیک جهت خرید اینترنتی از فروشگاه‌های ایران و کره‌جنوبی ایجاد زمینه اشتغال برای بیش از ۲هزار نفر از معلولان در آذربایجان غربی مستند-انیمیشن ایرانی به هند رفت جهش ورزش همگانی با مشارکت مردمی نظرخواهی نرخ جدید سود حساب‌های ارزی بانک توسعه صادرات ایران لپ‌تاپ‌های  LG Gram Pro با طراحی بسیار باریک و سبک و برخورداری از عملکرد قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی جبران کاهش ۵٨ درصد بارندگی را اجرای پروژه های استان تامین کردیم اعزام پنج نماینده از استان فارس به مسابقات کشوری «مدهامّتان» به میزبانی سنندج نقش پررنگ مخابرات در تامین زیرساخت های ارتباطی سفر ریاست جمهور به استان کهگیلویه وبویراحمد ♦️دیدار شهردار لنگرود به همراه جناب مهندس لاهوتی با جناب آقای آیینی ، معاون وزیر راه و شهرسازی حضور پررنگ بانک سپه در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران

1
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛

انجام دو کار بزرگ بهداشتی در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 45965
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۱۶
انجام دو کار بزرگ بهداشتی در سال ۱۴۰۲
بوشهر_ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۲دو کار بزرگ کشوری در حوزه بهداشت انجام گرفت که در آینده نتایج خوبی از آن حاصل خواهد شد.

گیتی آنلاین_ دکتر قاسم برجوئی‌فرد در نشست پایان سال روسای شبکه‌های بهداشت و درمان استان بوشهر افزود: اجرای طرح سلامت خانواده شهری یکی از این طرح‌ها بود که رئیس جمهور و وزیر بهداشت نیز بر اجرای آن تأکید دارند.

وی گفت: از آنجا که طرح‌های بهداشتی زیربنایی هستند، نتایج حاصل از آن زمان‌بر است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در این طرح مراقبین سلامت با انجام یک سری مراقبت‌های اولیه مانند کنترل فشارخون، کنترل دیابت، قبل از اینکه به مردم مرحله بیماری برسند می‌توانند از بیماری آنان پیشگیری کنند.

این مقام مسئول بهداشتی در خصوص یکی دیگر از طرح‌های بزرگ بهداشتی که در استان بوشهر انجام گرفت به پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون بالا اشاره کرد.

وی گفت: این طرح با کمترین هزینه توانست با غربالگری، بیماری بیش از ۸هزار بیمار دیابتی و فشارخونی را که از بیماری خود اطلاع نداشتند تشخیص دهد.

دکتر برجوئی‌فرد خاطرنشان کرد: کارهای زیربنایی در حوزه بهداشت، مانند همین طرح، می‌تواند از هزینه‌های گزاف بعدی پیشگیری کند.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=45965

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.