• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

نشست تخصصی برگزاری همایش آشنایی با ظرفیت های اقتصادی عضویت ایران در گروه بریکس عرضه و صادرات محصولات کشاورزی فاقد شناسنامه ممنوع می‌شود دستاوردهای سفر مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور به شهرستان خرم بید تقدیر و تشکر رییس ستاد مبارزه با مفاسد اداری و قانونی (رانت ورشوه خواری) از مجموعه کشاورزی استان کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی پیش بینی کولاک و یخبندان درکهگیلویه و بویراحمد هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد با توجه به ورود وضعیت هوا از بامداد روز جمعه ششم بهمن تا اواخر روز شنبه هفتم بهمن ماه برای این استان هشدار نارنجی صادر کرد. تعیین تکلیف سه ماده از قانون جوانی جمعیت در جلسه بیستم قرارگاه جوانی جمعیت مدیر عامل بانک توسعه تعاون: نظام بانکی نقطه قوت جمهوری اسلامی است برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت در شمال‌غرب شیراز / گزارش تصویری ارسال ۱۰۰ پژوهش دانشجویی به جشنواره رازی ظرفیت‌های مردمی و شهری پای‌کار فضاآرایی مشهدالرضا(ع) در دهه ولایت نقش بانک توسعه تعاون در حمایت از تعاونی ها ارزنده بوده است مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بيمه دی برگزار شد

1

انسجام مدیریتی و تحولات روزانه در خدمت‌رسانی به مردم

  • کد خبر : 58389
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
انسجام مدیریتی و تحولات روزانه در خدمت‌رسانی به مردم
، فرماندار مشهد، با تقدیر و تشکر از مدیریت شهری گفت: در شهر امام رضا(ع)، انسجامی به وجود آمده که نتیجه آن مدیریت خوب در شورا و شهرداری است. همه دست به دست هم داده‌اند تا هر روز یک خدمت جدید به مردم ارائه شود و تحولات چشمگیری در حوزه شهر رخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، محسن داوری،در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز یک بوستان ۲۵ هکتاری جهان‌شهر در ضلع شمالی خیابان شهید فیاض‌بخش و بهره‌برداری از ۹ پروژه فرهنگی، عمرانی و ترافیکی در منطقه ۸ اظهار کرد:  با وجود اینکه نمی‌توانیم به‌خوبی اقدامات را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم، اما گستردگی این اقدامات امروز محسوس است. شهرداری و اعضای شورای شهر با انسجام ویژه و برنامه‌ریزی دقیق، حمایت می‌کنند.

داوری همچنین به همکاری ارتش، دستگاه قضایی و آستان قدس در اجرای پروژه‌های شهری اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های خدمت‌رسان به میدان آمدند تا این پروژه‌ها به نتیجه برسند. این پروژه‌ها علاوه بر خدمت‌رسانی به ساکنان محلی، زائران را نیز بهره‌مند می‌کند.

فرماندار مشهد ادامه داد: در ایام پایانی صفر که مهمان‌های زیادی داریم، از امکانات اینجا استفاده می‌کنیم و زائران را اسکان می‌دهیم. امروز در نقطه‌نقطه شهر مشهد پروژه‌های فعال وجود دارد که یا در حال اتمام یا در حال انجام هستند و این نشان از پویایی شهر است.”

داوری تاکید کرد:  حق مردم بیش از این است و باید از فرصت‌های موجود به‌صورت بهینه استفاده شود. وی گفت: “همه تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند. وظیفه ما این است که وقتی این خدمات در معرض مردم قرار گرفت، از آن‌ها بهینه استفاده کنیم و در نگهداری همکاری داشته باشیم.”

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از تأسیسات و پارک‌ها ایجاد می‌شود، اما ما باید به‌خوبی از آن‌ها استفاده کنیم تا زحمتی برای مسئولان و مردم نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58389

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.