• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر سیدعباس حسینی: ما با عزم ملی برای تحقق هدف ملی می کوشیم صادرات مرغ برای نخستین بار در کشور انجام شد پرواز بادبادکها در سواحل مکران تلاش برای راه‌اندازی دوباره سینماتک خانه سینما/ سینمای ایران به مهرجویی دین دارد/ مهرجویی روشنفکری اولترامدرن بود با رگ و ریشه مذهبی/ روشنفکری خیلی سال است در این مملکت فحش می‌خورد/ هنوز مانند مهرجویی در سینمای ایران نداریم مجمع نمایندگان کردستان در خواب ابدی اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها افزایش ۶ درصدی مصرف برق در آذربایجان غربی توقیف محموله گوسفند قاچاق در نی‌ریز اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون همگانی هیات ورزش های همگانی استان فارس  عملیات‌های اورژانس هوایی استان بوشهر ۲ برابر شد استاندار آذربایجان غربی: مقاوم سازی مسکن روستایی باید در اولویت باشد تاکید روسای ادارات روابط عمومی آموزش وپرورش بوشهر و کهگیلویه وبویراحمد بر اطلاع رسانی هنرمندانه در نظام تعلیم و تربیت

4
در راستای توسعه صلح و سازش صورت گرفت :

انعقاد تفاهم نامه مشترک معاونت توسعه حل اختلاف کردستان و کمیته امداد استان

  • کد خبر : 34885
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
انعقاد تفاهم نامه مشترک معاونت توسعه حل اختلاف کردستان و کمیته امداد استان
تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت توسعه حل اختلاف استان کردستان و کمیته امداد استان در راستای توسعه صلح و سازش ، تشکیل هیات های صلح و همچنین حمایت حقوقی و قضایی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌ امضا رسید.

به گزارش گیتی آنلاین ، بهادر اسدی معاون توسعه حل اختلاف استان در جلسه با مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ، اظهار داشت : این معاونت در راستای کمک به مددجویان این نهاد با تشکیل هیات های صلح ، از ظرفیت خیرین و کمکهای مردمی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و گشایش از مشکلات این قشر از جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.
اسدی افزود : امضای این تفاهم نامه موجبات توانمند کردن مددجویان در معرض آسیب مانند زنان بی سرپرست و بد سرپرست ، افراد کم بضاعت محلات کم برخوردار و حاشیه نشین است .
معاون توسعه حل اختلاف استان تاکید کرد : تعامل و هم‌افزایی دادگستری و کمیته امداد در زمینه حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان می‌تواند آثار و‌ برکات ارزشمندی در پی داشته باشد.
در ادامه این جلسه ، رضا طوسی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان ضمن استقبال از تشکیل هیات های صلح در این سازمان ، اظهار داشت : افراد تحت پوشش کمیته امداد استان ، نزدیک به ۷۲ هزار خانوار با ۱۶۰ هزار نفر، معادل ۱۵.۲ درصد کل جمعیت استان کردستان می باشند.
وی افزود : استفاده از ظرفیت صلح یاران و ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه ، سبب کاهش تشکیل پرونده های قضایی در دادگستری و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی را بدنبال خواهد داشت .
طوسی با دعوت از خیرین و نیکوکاران استان تاکید کرد : منابع کمیته امداد برای خدمت رسانی به اقشار کم بضاعت محدود است و می طلبد که خیرین در این زمینه ، کمیته امداد را یاری کنند.
در پایان این جلسه ، تفاهم نامه همکاری فیمابین معاونت توسعه حل اختلاف و کمیته امداد استان در جهت تشکیل هیات های صلح در این اداره به امضای طرفین رسید.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34885

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.