• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2
دستگیری جاعل در رامسر

انهدام باند جعل مبایعه نامه‌های صوری در رامسر

  • کد خبر : 29764
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
انهدام باند جعل مبایعه نامه‌های صوری در رامسر

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند جعل مبايعه نامه هاي صوری در یکی از مشاوران املاک در شهرستان رامسر خبر داد.   سرهنگ “علی قیصری” گفت: برابر گزارش منابع موثق در یکی از دفاتر مشاور املاک شهرستان رامسر، دو نفر از کارکنان دفتر املاک با همدستی يکديگر دفتر مزبور را […]

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند جعل مبايعه نامه هاي صوری در یکی از مشاوران املاک در شهرستان رامسر خبر داد.

 

سرهنگ “علی قیصری” گفت: برابر گزارش منابع موثق در یکی از دفاتر مشاور املاک شهرستان رامسر، دو نفر از کارکنان دفتر املاک با همدستی يکديگر دفتر مزبور را بصورت پاتوق جعل اسناد ملکی در آورده و مبادرت به تنظيم مبايعه نامه هاي صوري و با جعل امضاء اقدام به کلاهبرداری با شيوه فروش املاک به افراد غير می کردند.

 

وی افزود: با تنظيم گزارش اوليه بهمراه مستندات لازم، دستور جلب و دستگيری متهمين اخذ و با استعلام از سامانه های اطلاعاتی فراجا متهمان شناسايی و با تشکيل اکيپی از کارآگاهان پليس آگاهی و در اقدام غافلگيرانه متهمان در دفتر املاک دستگير و جهت تکميل تحقيقات به پليس آگاهی دلالت شدند.

 

🌀رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه اعمال مجرمانه شدند که در بررسی اسناد و مدارک در دفتر املاک مشخص شد که متهم اصلی ابتدا بنچاق مبايعه نامه های موجود در دفتر را استخراج و تحت عنوان خريدار بنام خود به فروش رسانده و سپس بر اساس همان مبايعه نامه، اقدام به تنظيم مبايعه نامه جديد و فروش به افراد غير کرد که در کليه مبايعه نامه متهمه ردیف دوم مبادرت به جعل امضائ مالک مشاور املاک داشته است.

 

✔️وی ادامه داد: طی بازرسی از دفتر مذکور و همکاری مالک مشاور املاک، تعداد ۸ فقره مبايعه نامه صوری با جعل امضای مشاور املاک به همراه سه فقره چک کشف شد.

 

🔸سرهنگ قیصری اظهار داشت: با کشف مستندات جعل و شناسايی مالباختگان اقدامات در خصوص تنظيم شکوائيه انجام و مواجهه حضوری با مالباختگان و معارضان شناسايی شده، در ۸ قطعه زمين جمعاً به متراژ ۲۸۹۶ متر مربع، متهمين ناگزير به اقرار به بزه انتسابی شدند که با تشکيل پرونده قضايي متهمين به مرجع قضايی معرفی و پرونده تحت رسيدگی می باشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.