• امروز : چهارشنبه - ۱۷ بهمن - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 5 February - 2025

اخبار ویژه

برپایی ایستگاه صلواتی مخابرات کهگیلویه وبویراحمد درسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) وتشییع سه شهید گمنام در شهریاسوج ۳۲ سال رهبری «نصرالله» در حزب‌الله؛ از نصر تا شهادت انتشار فراخوان مسابقه «روایت تصویری ارغوان»/ رضوان سرمد دبیر مسابقه «روایت تصویری ارغوان» شد/ رونمایی از پوستر و تیزر رویداد همزمان با انتشار فراخوان مسابقه «روایت تصویری ارغوان» «دِویل» به ۵ اجرای پایانی رسید آیین تکریم وانتخاب یک نیروی بومی به عنوان دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس امام خمینی بزرگ مردی از عصر گذشته تا عصر حاضر قطع حق پرستاری ظلم بزرگی به خانواده فرد جانباز محسوب می شود / دستگاه های دولتی در اجرای مصوبات مجلس در حوزه ایثارگری کوتاهی می شود پیام فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت باشکوه آزادگان به میهن اسلامی ‍ ۱۰ سانتی‌متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه می‌شود اعزام ۸ متخصص چشم پزشک و کادر پرستاری برای درمان مجروحان حادثه تروریستی لبنان/ درمان مجروحان لبنانی در چند بیمارستان تهران آزمون استخدامی بانک پارسیان با استقبال چشمگیر داوطلبان برگزار شد «بازی اختاپوس» روی آنتن شبکه یک سیما

1

اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فن‌آوران

  • کد خبر : 74298
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فن‌آوران

در چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری، شرکت پتروشیمی فن‌آوران موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان شد. به گزارش روابط عمومی ، روابط عمومی پتروشیمی فن‌آوران، تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری به شرکت پتروشیمی فن‌آوران اهدا شد. این اجلاس، که هر ساله با هدف ارتقای فرهنگ مشتری‌مداری و تقدیر از شرکت‌های برتر برگزار می‌شود، بر اساس ارزیابی‌های […]

در چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری، شرکت پتروشیمی فن‌آوران موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان شد.

به گزارش روابط عمومی ، روابط عمومی پتروشیمی فن‌آوران، تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری به شرکت پتروشیمی فن‌آوران اهدا شد.
این اجلاس، که هر ساله با هدف ارتقای فرهنگ مشتری‌مداری و تقدیر از شرکت‌های برتر برگزار می‌شود، بر اساس ارزیابی‌های دقیق از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخص‌های مختلف مانند کیفیت، قیمت‌گذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزم‌های رضایت‌مندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان، شرکت‌های برگزیده را انتخاب می‌کند.
شرکت پتروشیمی فن‌آوران به عنوان یکی از پیشروان صنعت پتروشیمی ایران، همواره توجه ویژه‌ای به تعامل مثبت و موثر با مشتریان خود داشته است و با توجه ویژه به تعامل با مشتریان و تمرکز بر بهبود مستمر محصولات، موفق به کسب این افتخار و دریافت تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری شد

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=74298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.