• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5

اهدای جام نایب قهرمانی مسابقات فوتسال زیر ۴۰ سال فرهنگیان کشور به یک شهید

  • کد خبر : 24863
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
اهدای جام نایب قهرمانی مسابقات فوتسال زیر ۴۰ سال فرهنگیان کشور به یک شهید
فارس_ تیم فوتسال زیر ۴۰ سال فرهنگیان استان فارس در بخش آقایان که نایب قهرمان مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در کرمان شده پس از مراجعت به شیراز در جوار مزار شهید گمنام دانش آموز ۱۷ ساله مدفون درمحل ورودی اداره کل آموزش و پرورش استان مورد استقبال مدیرکل ، معاونین و جمعی از کارکنان اداره کل قرار گرفت.

گیتی آنلاین_ محمد خلیل عسکری؛ مدیرکل آموزش وپرورش فارس در مراسم استقبال از تیم فوتسال زیر چهل سال آقایان فرهنگی استان که به مقام نائب قهرمانی مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور دست یافتند، اظهار کرد: کسب عنوان نایب قهرمانی از سوی فرهنگیان فارس در رشته ورزشی فوتسال، چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان برای دومین سال و حضور تیم فوتسال فرهنگیان فارس درفینال مسابقات برای دومین بار پیاپی، تصریح کرد: انجام کار تیمی و گروهی مهمترین شاخصه این رقابت ها بود چرا که هر جا که کارها به صورت تیمی و گروهی انجام شود قطعاً موفقیت را در پی دارد.

عسکری با تقدیر از معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، افزود: این حوزه به گونه ای کار کرده است که مورد تحسین وزارتخانه بوده است.

وی تیمی بودن، جوان بودن و علمی بودن را سه ویژگی برجسته حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس دانست که عامل موفقیت این حوزه در سطح کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: کسب عنوان نائب قهرمانی تیم فوتسال را به عموم فرهنگیان تبریک می گویم البته این پایان کار نیست چرا که بازیکنان این تیم معلمانی با نشاط و امیدآفرین هستند که بایدکار خود را در مدارس آغاز کنند.

عسکری عنوان کرد: در راستای تحقق سند تحول بنیادین، ضروری است، هیأت اندیشه ورز تشکیل و در ادامه ۷ برنامه تحولی از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت برای دانش آموزان تعریف شود.

شایان ذکر است؛ در این مراسم بازکنان تیم فوتسال زیر ۴۰ سال فرهنگیان استان فارس در بخش آقایان پس از استقبال مسئولین اداره کل در جوار مزار مطهر شهید گمنام دانش آموز ۱۷ ساله مدفون در ورودی اداره کل،ضمن اهدای شاخه و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید دوران دفاع مقدس، جام نایب قهرمانی مسابقات فوتسال زیر ۴۰ سال فرهنگیان کشور را به این شهید اهدا و در ویترینی که در محل دفن این شهید تعبیه شده است قرار داده شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24863

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.