• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5
تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست شورای دانشگاه؛

اهمیت توجه به نیازهای روز جامعه در توسعه گروه های آموزشی

  • کد خبر : 22049
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
اهمیت توجه به نیازهای روز جامعه در توسعه گروه های آموزشی
فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست شورای دانشگاه، توجه به نیازهای روز جامعه در حوزه دانش سلامت را ضرورت موردنیاز در برنامه های توسعه گروه های آموزشی عنوان کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست که صبح امروز با حضور اعضای شورای دانشگاه برگزار شد، تلاش در مسیر توسعه گروه های آموزشی دانشگاه در حوزه های مختلف را یکی از اولویت های آموزشی دانشگاه برشمرد و افزود: در این مسیر نیاز است همسو با رفع نیازهای جامعه در حیطه دانش سلامت گام برداشت.

او دیگر محور موردنیاز در توسعه کمی زیرساخت های آموزشی و گسترش گروه های آموزشی را توجه به اهداف کیفی در این زمینه دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

دکتر حسینی با اشاره به بنیان های فرهنگی قوی در حوزه پزشکی شیراز اظهار کرد: ماهیت و هویت آموزشی دانشگاه باید در اهداف توسعه ای، مقوله ای مهم محسوب می شود که باید در برنامه ریزی ها به آن توجه کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تلاش های صورت گرفته در این زمینه تا کنون اشاره کرده و ادامه داد: باید زیرساختی فراهم کرد که آیندگان بتوانند با رجوع به این ریشه های فرهنگی، در مسیر حرکت و پیشرفت، گام های پرتوان بردارند.

دکتر «محمود نجابت» مشاورعالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به اهداف تشکیل شورای دانشگاه و پیشینه فعالیت آن گفت: در تداوم این مسیر باید بکوشیم ضمن ارائه برنامه های جدید، برنامه های گذشته این شورا نیز مورد بازنگری و واکاوی قرار گیرد.

در این نشست اعضای شورای دانشگاه نیز دیدگاه های خود را پیرامون اولویت های موجود در زمینه توسعه گروه های آموزشی مطرح کرده و به تبادل نظر پرداختند.

این نشست با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاورعالی رئیس دانشگاه، معاونان دانشگاه و اعضای این شورا، امروز، بیست و چهارم خرداد در مجتمع فرهنگی، آموزشی ولایت برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22049

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.