• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

اولویت‌دهی به ۱۵ کلان پروژه شهری

  • کد خبر : 59105
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اولویت‌دهی به ۱۵ کلان پروژه شهری
شهردار مشهد گفت: در جمع‌بندی با اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد که ۱۵ کلان پروژه در حوزه‌های مختلف در اولویت اجرا و اتمام قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، محمد رضا قلندرشریف؛ در نشست مشترک کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر و شورای معاونین شهرداری مشهد اظهار کرد: امسال؛ سال آخر خدمت دوره ششم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است؛ به همین منظور باید در حوزه‌های مختلف به ویژه پروژه‌های عمرانی، برنامه‌ریزی مدون‌تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا تصمیم گرفته شد تا هر هفته جلسه‌ای مشترک با یکی از کمیسیون‌های تخصصی شورا و شورای معاونین شهرداری مشهد با موضوعات مرتبط برگزار شود.

شهردار مشهد تصریح کرد: جلسه مشترک با کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر در خصوص جمع‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای کلان پروژه‌های این حوزه برگزار شد.

قلندر شریف بیان کرد: از ۳۵ پروژه طی ۱۴ماه گذشته بهره‌برداری شده؛ همچنین ۳۰ پروژه در این مدت کلنگ‌زنی و ۲۰ کارویژه و موضوع مهم پیگیری شده که برخی نیز به نتیجه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در جمع‌بندی با اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد که ۱۵ کلان پروژه در حوزه‌های مختلف در اولویت اجرا و اتمام قرار گیرد؛تعدادی از این پروژه‌ها آغاز شده و تعدادی نیز آغاز می‌شود، ضمن اینکه برآنیم تا پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد را نیز به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار مشهد بیان کرد: تعدادی پروژه بنا به نیاز شهر آغاز می‌شود که قطعا بنا به نوع پروژه‌ها نیازمند مدت زمان بیشتری بوده و در دوره بعدی ادامه خواهد داشت.

قلندر شریف عنوان کرد: بهره‌برداری فاز یک خط ۳ قطار شهری، خرید ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، اجرای سطح سوم تقاطع غیرهمسطح میدان‌های شهید فهمیده و خیام، بوستان برکت؛ و جهانشهر از جمله کلان پروژه‌های شهر است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59105

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.