• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5

اولین گردهمایی مربیان شنای درجه یک و دو غرب کشور

  • کد خبر : 35733
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
اولین گردهمایی مربیان شنای درجه یک و دو غرب کشور
اولین گردهمایی مربیان شنای درجه یک و دو غرب کشور با حضور سرمربی تیم ملی شنای ج.ا.ا گامر دیلانچیان و ۷۰ مربی فعال در عرصه شنا، روز جمعه مورخ ۱۴۰۲٫۰۸٫۲۶ در سالن همایش فرمانداری بروجرد برگزار شد.

این گردهمایی برای اولین بار در کشور به میزبانی هیئت شنای لرستان با حضور سرمربی تیم ملی شنای ج.ا.ا ایران برگزار گردید.

در این گردهمایی علاوه بر افزایش دانش مربیان درجه یک و دو غرب کشور به بررسی نقات ضعف و قوت شنای استان های غربی کشور با حضور ۷۰ مربی سطح یک و دو پرداخته شد.

مراسم افتتاحیه این گردهمایی با حضور فرهاد دیناروند معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان و دکتر محمد فتحی بیرانوند رئیس هیئت شنای استان لرستان و دیگر ارکان هیئت شنای استان و جمعی از پیشکسوتان و مسئولان فرهنگی و علمی برگزار شد.

محمد فتحی بیرانوند با اشاره‌ به ظرفیت و‌ پتانسیل لرستان در پرورش استعدادهای ورزشی از جمله رشته شنا و واترپلو، بیان داشت: تا پایان سال جاری شاهد برگزاری لیگ شنای غرب کشور به میزبانی استان لرستان خواهیم بود.

فرهاد دیناروند معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان گزارشی از عملکرد ستودنی ورزشکاران لرستان در بازیهای آسیایی هانگژو ارائه داد و افزود: با برنامه ریزیهای خوب اداره کل ورزش لرستان در آینده شاهد افتخارات بسیاری در زمینه قهرمانی ورزشکاران استان خواهیم بود؛ این اداره جهت پیشرفت شنای استان تمام توان و همکاری خود را با این هیئت خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35733

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.