• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

آغاز مسابقات کشوری کنگ فو در خراسان رضوی با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۱۸ استان گشایش نمایشگاه اوقات فراغت در ارومیه حضور فعال هلدینگ ماهان در بیستمین نمایشگاه بین المللی تخصصی فولاد شمال غرب کشور شگفتی منتقدان از مجموعه تلویزیون‌های ۲۰۲۳ سامسونگ ساز «ارکستر میترا» در تالار رودکی کوک می‌شود معرفی سرپرست مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مشهد رکورد تردد زائرین خارجی اربعین حسینی با ۴۵ هزار زائر از پایانه مرزی تمرچین، شکسته شد‌ افزایش صادرات داروهای ایرانی به قزاقستان استاندار خوزستان: قرار است تا پایان سال آبی جاری چند نوبت دیگر رهاسازی آب در حوضه‌های سد کرخه و سد مارون انجام شود و آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد. کادر درمان آذربایجان‌غربی نقض صریح حقوق بیماران و کادر درمان غزه را محکوم کردند اجرای پویش ” گرما برای همه” با هدف آموزش و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در استان فارس برای هنیه و لبخند ديروزش …

0

اکران آنلاین «هتل» از ۱۶ مرداد در فیلم‌نت

  • کد خبر : 59488
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
اکران آنلاین «هتل» از ۱۶ مرداد در فیلم‌نت
«هتل» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کمدی سینمای ایران در پلتفرم فیلم‌نت به طور اختصاصی اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «هتل» پس از اکران موفق در سینماها و کسب عناوینی چون دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران و سومین فیلم پرمخاطب سینمای ایران پس از سال ۵۷، به اکران آنلاین فیلم‌نت آمد. این فیلم از ساعت ۸ شب سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت عرضه می‌شود.

فیلم «هتل» به تهیه‌کنندگی محمد شایسته، کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی امیر برادران، پیمان جزنی، و مصطفی زندی ساخته شده است.

پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی، مه لقا باقری، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، فرزانه قاسم‌زاده، جواد پولادی و سام نوری بازیگران این فیلم کمدی هستند.

فیلم «هتل» یک کمدی مفرح است و ماجراهای چند مهمان ناخوانده در یک هتل را روایت می‌کند. چند مرد و زن وارد یک هتل شده به صورت اتفاقی یکدیگر را ملاقات کرده و ماجراهایی کمدی را رقم می‌زنند.

بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت فیلم‌های روز و مهم سینمای ایران را به طور آنلاین اکران می‌کند. بلیت تماشای هر اثر ۸۰ هزار تومان است و برای تماشای فیلم‌های «سینما آنلاین» نیازی به خرید اشتراک فیلم‌نت نیست.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.