• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0
رئیس اداره خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

ایجاد مشارکت بین بخشی از اهداف شورای هماهنگی سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت است

  • کد خبر : 60038
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۰۶
ایجاد مشارکت بین بخشی از اهداف شورای هماهنگی سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت است
بوشهر_ رئیس اداره خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ایجاد مشارکت بین بخشی در بین سازمان‌ها یکی از اهداف شورای هماهنگی سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت است.

گیتی آنلاین_ حجت‌الاسلام محمود عبدالهی در اولین نشست شورای هماهنگی سمن‌های سلامت استان بوشهر اظهار داشت: سیاست‌گذاری، تدوین برنامه و برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف سلامت نیز از اهداف شورای هماهنگی سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت است.

وی تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد علاوه بر وظیفه سیاست‌گذاری و ارائه خدمات تخصصی وظیفه مطالبه گری و هدایت کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی را نیز دارند.

رئیس اداره خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: صرفاً نگاه مالی به مشارکت‌ها به سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت ناسنجیده است.

وی تصریح کرد: امروزه باید ضمن شناسایی و ترغیب کسانی که در حوزه سلامت فعال و مشتاق هستند زمینه مشارکت افراد و سازمان‌ها تعیین و از هر ظرفیت به بهترین نحو برای رفع نیازهای سلامت جامعه استفاده کرد.

حجت‌الاسلام عبدالهی اضافه کرد: نیازهای حوزه سلامت تنها تأمین تجهیزات و هزینه‌های مالی نیست بلکه سلامتی رفاه جسمی آرامش روحی و معنوی را در برمی‌گیرد که لازمه تحقق آن داشتن دانش کافی به دریافت آموزش‌های مناسب است.

رئیس اداره خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به وجود برخی پیچ‌وخم‌های اداری بر سر سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت و خیرین، شورای هماهنگی مشارکت‌های سلامت باید در جهت تسریع و تسهیل این امور تلاش کند.

حجت‌الاسلام عبدالهی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت تفاهم‌نامه‌هایی با وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش، ارشاد و نیز سازمان اوقاف و امور خیریه به امضا رسانیده و اگر نیاز باشد مادگی عقد تفاهم‌نامه با ارگان‌ها و یا ادارات دیگر را نیز دارد.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=60038

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.