• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

شورای شهر در کار شهرداری ها دخالتی نکنند چند واحد امام خمینی شناسی/من پاپ نیستم! مهلت اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای سه‌شنبه ۳۱ مرداد به اتمام می‌رسد کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه در ارزیابی عملکرد سال گذشته، ۵ ستاره شد ارائه خدمات مشاوره و معاضدت‌های حقوقی به زندانیان نسوان مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی: قرآن معجزه نبی مکرم اسلام، محدود به زمان و مکان خاصی نبوده و تا روز قیامت در نزد بشریت است / مبانی تربیتی و انسان شناسی قرآن در نوع خود بی نظیر است. بیانیه مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه ظرفیت بالای آذربایجان غربی برای تبدیل به قطب الکترونیک کشور پانزدهمین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می‌شود برداشت مرکبات ۲۸۰ هکتار از باغات شهرستان فنوج اولین دوره جامع «هادیان زندگی» آغاز شد سهم دستمزد در میان عوامل تولید از ۱۳.۲ درصد در سال ۷۶ به ۵.۷ درصد در سال ۹۰ رسیده است

2

ایستادگی مقتدرانه بسیج در مقابل تجزیه طلبان

  • کد خبر : 36357
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
ایستادگی مقتدرانه بسیج در مقابل تجزیه طلبان
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: بسیج مقتدرانه در مقابل تجزیه طلبان ایستادگی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی  در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ارومیه، با اظهار اینکه فرمان تشکیل بسیج در پنجم آذر ۵۸ توسط امام راحل ابلاغ گردید؛ گفت: شرایط محیط و مقتضیات آن زمان در نخستین روز‌های پیروزی انقلاب، موجب شد حضرت امام فرمان تأسیس بسیج مستضعفین را صادر کنند. از همان نخستین روزهای انقلاب در بسیاری از نقاط کشور تهدیداتی علیه نظام و انقلاب وجود داشت و گروهک‌های ضد انقلاب، تجزیه‌طلب، تروریست و …باعنوان سهم‌خواهی از نظام و انقلاب خواسته‌های غیر معقولی را مطرح می‌کردند به طوری که این تهدیدات حتی در شهر‌های مرزی آذربایجان غربی از جمله مهاباد، بوکان، اشنویه، سردشت و ارومیه نیز وجود داشت.

سردار محمدحسین رجبی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به لطف خدا بسیجیان زیادی در استان وجود دارد؛ گفت: بسیجی بودن فقط به عنوان و داشتن کارت بسیجی نیست، بلکه هرکسی که تفکر و روحیه جهادی دارد و همچنین کسانی که دل شان در گرو انقلاب،اسلام،و کشور عزیزمان بوده و پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌ها باشند نیز بسیجی هستند.

او ایمان و بصیرت را عنصر اصلی تفکر بسیج برشمرد و گفت: بسیج یک جبهه بسیار گسترده مردمی است که در اقصی نقاط کشورمان حضور فعال داشته و رشد و نمود دارد از یک سو تهدیدات نرم و سخت را با اقدامات امنیتی، دفاعی و نظامی خنثی می‌کند، از سوی دیگر با عمق بخشی در بین توده های مردم در قالب اقدامات عمرانی، محرومیت زدایی و سازندگی در راستای ارائه خدمت خالصانه مشارکت جدی دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: در جای جای کشورمان از آذربایجان گرفته تا تهران، سیستان بلوچستان و خوزستان برخی افراد غافل به دنبال اهداف تجزیه طلبانه بودند، ولی بسیج مقتدرانه مقابل آن‌ها ایستادگی کرد و اهداف شوم آنها را خنثی نمود.

سردار رجبی بیان کرد: مردم آذربایجان غربی افتخار مجاهدت و حضور در دو جبهه را دارند. یکی هشت سال دفاع مقدس است و دیگری مقاومت و مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب در داخل منطقه بود که با اقدامات به موقع در مقابل آن‌ها ایستادگی کردند.

 

برگزاری دومین کنگره ملی شهدای آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در بخش دیگر سخنان خود از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان به عنوان یک کار فرهنگی فاخر و اثرگذار در سال ۱۴۰۴ خبر داد و اظهار کرد: نخستین کنگره در سال ۹۶ برگزار شد که امید است با همت مسئولان دومین کنگره نیز در شأن شهیدان با شکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار شود.

سردار رجبی در ادامه یادمان ها و المان‌های شهدا را به عنوان کار فرهنگی فاخر دیگر برشمرد و گفت: در استان به دلیل عدم زیرساخت ها، یادمانها و آلمان هایی در شأن و عظمت مجاهدت شهدا نداریم وظیفه ما مسئولان است که آن ها را در سطح فرهنگی جامعه ارتقاء دهیم.

او به شناسایی هفت یادمان که میعادگاه و قدم گاه شهدا است، در استان اشاره کرد و گفت: این منطقه شایسته بهترین کارهای فاخر فرهنگی در تراز عظمت شهدا است و با ارتقاء زیر ساختی یادمانها آماده پذیرای زائران خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.