• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

1

بازدید اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز و بیمارستان حاج محمد اسماعيل امتياز و فوريت هاي جراحي شهيد رجايي

  • کد خبر : 46089
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۴
بازدید اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز و بیمارستان حاج محمد اسماعيل امتياز و فوريت هاي جراحي شهيد رجايي
فارس_ اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صبح امروز از مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز و بیمارستان حاج محمد اسماعيل امتياز و فوريت هاي جراحي شهيد رجايي بازدید کردند.

گیتی آنلاین_ دکتر «عباس رضاییان ‌زاده» نماینده هیات رئیسه دانشگاه در ستاد سلامت نوروزی و معاون بهداشت دانشگاه در این بازدیدها ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه مبارک رمضان و قدردانی از فعالیت ها و خدمات ارایه شده، سال نو را پیشاپیش به کادر بهداشت و درمان دانشگاه تبریک گفت.

او و دیگر اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه ابتدا با حضور در مرکز بهداشت شهدای والفجر، از بخش های مختلف این مرکز مانند بهداشت محیط، بیماری های واگیر و غیرواگیر و مرکز درمان پیشگیری از هاری بازدید و روند ارایه خدمات به مراجعان را بررسی کردند.

او در این بازدید اعلام کرد: بخش واکسیناسیون حیوان گزیدگی و مرکز درمان پیشگیری از هاری در مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، به صورت شبانه‌روزی فعال است.

بازدید اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان حاج محمد اسماعيل امتياز و فوريت هاي جراحي شهيد رجايي

اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه در ادامه از بیمارستان حاج محمد اسماعيل امتياز و فوريت هاي جراحي شهيد رجايي بازدید کرده و روند خدمات رسانی درمانی به مراجعان را مورد ارزیابی قرار دادند.

اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه از بخش مختلف این مرکز درمانی بازدید و ضمن گفتگو با بیماران و مراجعان بیمارستان، به شنیدن نظرات مدیران و کارکنان این بیمارستان پرداختند.

این برنامه صبح روز سه شنبه بیست و نهم اسفند ۱۴۰۲ انجام شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=46089

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.