• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

بازدید دادستان از سایت دفن زباله شهرداری مرودشت، ضرب الاجل دادستان به شهرداری مرودشت

  • کد خبر : 39728
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
بازدید دادستان از سایت دفن زباله شهرداری مرودشت، ضرب الاجل دادستان به شهرداری مرودشت
فارس_ اسماعیل سیاوش پور دادستان شهرستان مرودشت با حضور کارشناسان محیط زیست و شهردار مرودشت از سایت زباله این شهر بازدید کرد. در این بازدید به شهرداری مرودشت مهلت داده شد تا طی یکماه وضعیت این سایت را ساماندهی کند.

گیتی آنلاین_ یوسف حسنی رییس اداره محیط زیست شهرستان مرودشت در حاشیه این بازدید با تقدیر از حضور دادستان و مسوولان قضایی شهرستان گفت: به منظور تحقق قانون مدیریت پسماند و با توجه به مشکلات سایت مذکور و شکایات دریافتی از سایت این بازدید صورت گرفت وضعیت آن از نزدیک مشاهده و مورد بررسی قرارگرفت.

حسنی در ادامه گفت: سایت فعلی شهر مرودشت فاقد مجوز بوده و شهرداری می بایست برابر مصوبه کارگروه پسماند استان هرچه سریعتر سایت دفن زباله کفه میاق را احداث وبهره برداری کند تا مشکل زباله شهر و سایر شهرداری‌ها مرتفع گردد در غیراین صورت موضوع از مرجع قضایی پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه وضعیت دفن زباله و پسماند در مرودشت و در بسیاری از شهرهای دیگر این شهرستان یکی از مشکلات جدی است افزود: باید دغدغه های محیط زیستی در این زمینه رفع شود.

در این بازدید اسماعیل سیاوش پور دادستان خواهان ساماندهی وضعیت فعلی سایت شده و اعلام کرد یک ماه دیگر مجدد از سایت بازدید و تغییرات را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

دادستان مرودشت به راه اندازی سایت کفه میاق نیز تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیت های قانونی برای ساماندهی سایت دفن زباله بهره گیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39728

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.