• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از روند برگزاری آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۲ در دانشکده پزشکی شیراز

  • کد خبر : 25103
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از روند برگزاری آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۲ در دانشکده پزشکی شیراز
فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز صبح امروز به همراه معاون آموزشی دانشگاه، از روند برگزاری برگزاری آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی پزشکی سال 1402 در دانشکده پزشکی شیراز بازدید کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر «سید وحید حسینی» ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این آزمون، بر روند برگزاری این آزمون نظارت کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس در این بازدید ضمن تبریک روز حراست به کارکنان و تلاشگران این عرصه در دانشگاه، از نمایندگان این حوزه در برگزاری آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۲ نیز قدردانی کرد.

این آزمون با نظارت نمایندگانی از معاونت آموزشی، حراست و نیروهای حفاظت فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و حضور ۷۲۷ شرکت کننده در ۲۲ رشته تخصصی پزشکی برگزار شد.

این آزمون هر ساله به صورت هماهنگ، از سوی دانشگاه های علوم پزشکی، با هدف ارزیابی دانش نظری و مهارت های بالینی دستیاران پزشکی برگزار می شود.

دکتر «محسن رازقی» معاون آموزشی دانشگاه و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز در این بازدید دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه را همراهی می کردند.

این آزمون صبح امروز پنجشنبه، بیست و دوم تیر ۱۴۰۲ در دانشکده پزشکی شیراز و مرکز جامع آزمون های پردیس دانشگاه واقع در شهر صدرا برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=25103

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.