• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

اخبار ویژه

0

بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی کلات

  • کد خبر : 64029
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی کلات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، صبح امروز بیستم شهریورماه حجت الاسلام و المسلمین زرندی در راستای نظارت میدانی بر حوزه های قضایی استان در محل دادگستری کلات حضور یافت و ضمن بازدید از این حوزه با مسئولان و کارکنان دادگستری شهرستان گفتگو کرد. گفتنی است طی این بازدید که […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، صبح امروز بیستم شهریورماه حجت الاسلام و المسلمین زرندی در راستای نظارت میدانی بر حوزه های قضایی استان در محل دادگستری کلات حضور یافت و ضمن بازدید از این حوزه با مسئولان و کارکنان دادگستری شهرستان گفتگو کرد.

گفتنی است طی این بازدید که محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز حضور داشت، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به مسئولان قضایی کلات تأکید کرد با رعایت انضباط قضایی در رسیدگی به پرونده ها، مانع از تضییع حقوق مردم شوید.

دیگر برنامه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این سفر، حضور در جلسه شورای تأمین شهرستان کلات بود. حجت الاسلام و المسلمین زرندی در این جلسه با اشاره به قابلیت های خوب این شهرستان بخصوص ظرفیت گردشگری گفت: باید موانعی در جهت رونق شهرستان و رفاه مردم وجود دارد برداشته شود.

رئیس شورای قضایی استان در بخش دیگر سخنان خود که به موضوع عدالت اختصاص داشت گفت: خداوند متعال در قران کریم تمامی مؤمنین را به قیام برای قسط و عدل امر می کند و این برپاداشتن عدل در همه زمینه ها و در همه ساختارهای اجتماعی صدق می کند. وی در خصوص اهمیت حرکت در مسیر حق افزود: ما باید همواره عملکرد خود را با حق بسنجیم و به دنبال تطبیق حق با اقدامات خود نباشیم. رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تأکید کرد: در مسیر اجرای عدالت نباید ملاحظه هیچ فرد یا گروهی را کرد حتی اگر به ضرر خود یا اطرافیانمان باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با اشاره به توانمندی های زیاد شهرستان کلات در حل مشکلات گفت: مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی مهمی در این شهرستان وجود دارد که بسیاری از آنها با تکیه بر توانمندی ها و اتخاذ تدابیر محلی قابل حل است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=64029

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.