• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

دولت اجازه نداد رنج بی‌برقی هم بر رنج گرانی اضافه شود معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشوری را کسب کرد «حیات بوستان ژوراسیک» و « اتاق خاکستری» در تماشاخانه استاد انتظامی   برپایی نمایشگاه دستاورد‌های معلمان و دانش‌آموزان همزمان با هفته معلم در آذربایجان غربی مرحوم کلینی ثقت اسلام جامع تشیع و اهل سنت مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت /از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۵۸ دستگاه کالای اساسی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است. قطع حق پرستاری ظلم بزرگی به خانواده فرد جانباز محسوب می شود / دستگاه های دولتی در اجرای مصوبات مجلس در حوزه ایثارگری کوتاهی می شود ارتباط مناسب با فرزندان زمینه رشد و تعالی آنها رو فراهم می کند بازرسی بیش از ۱۹۰مرکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در شهرستان دشتستان بیانیه «داود فریدفر» فعال سیاسی برای دعوت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری رشد ۳۶ درصد ظرفیت تولید گوشت مرغ در سیستان‌وبلوچستان حفر چاه نیمه عمیق به روش روتاری جهت تامین آب شرب روستاهای عشایری ذاکرلو و کیره کندی شهرستان پلدشت

3

بازدید سرزده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از واحدهای صنعتی آلاینده شهر زرقان

  • کد خبر : 32392
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
بازدید سرزده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از واحدهای صنعتی آلاینده شهر زرقان
فارس_ مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس خبر داد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر به شیراز، از برخی واحدهای صنعنی شهر زرقان بازدید کرد.

گیتی آنلاین_ عطا پورشیرزاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به شهر شیراز، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست به اتفاق معاونین، همراهان، مدیر کل و مسئولان حفاظت محیط زیست استان فارس به صورت سر زده از برخی واحدهای صنعتی مستقر در حوزه شهر زرقان بازدید داشتند.

وی افزود: این بازدید پیرو شکوایه واصله از شهروندان شهر زرقان به موجب فعالیت برخی از واحدهای صنعتی و آلودگی های ناشی از این واحدها صورت گرفت.

این مقام مسئول گفت: در این بازدید از واحدهای صنعتی همچون صنایع شیمیایی فارس، کاشی و سرامیک حافظ، کارخانه شیر پگاه و برخی واحدهای صنعتی دیگر بازدید بعمل آمد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس خاطر نشان کرد: شهر زرقان که در فاصله ۲۵ کیلومتری کلان شهر شیراز واقع شده است با توجه به وضعیت توپوگرافی و قرار گیری در محیطی پست نسبت به اراضی اطراف و محصور شدن در میان ارتفاعات در زمان وارونگی هوا میزان آلودگی هوا ناشی از فعالیت واحدهای مستقر در این شهرستان تجمع کرده است و آلودگی ها متراکم می شود.

به گفته پورشیرزاد بسیاری از این واحدهای صنعتی در سال های گذشته فعالیت خود را آغاز کردند و متاسفانه وجود این واحدهای صنعتی موجب شده است توسعه پایدار شهر زرقان با مشکل مواجه شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پایان دستور داد تا موضوعات مرتبط در کارگروه های مربوطه از طریق اداره کل حفاظت محیط زیست فارس پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32392

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.