• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

علیرضا قربانی به استرالیا می‌رود برپایی میز خدمت اعضای شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) محبوبه فغان زاده: بستن پلتفرم‌های فضای مجازی استراتژی قابل قبولی نیست. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد لزوم هوشمندسازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند پست بوشهر «همراه با خاطره‌ها»؛ ۱۴ دی‌ماه روی صحنه تالار وحدت کمیته بررسی و پالایش عناوین پژوهشی در سیستان و بلوچستان تشکیل می شود انجام جراحی نادر و موفقیت آمیز بر روی یک نوزاد در زاهدان رفع تصرف و تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان افزایش ۳۲۰ درصدی سود آلی شیمی قم جانشین انتظامی استان از دستگیری یک نفر سارق و یک نفر مالخر با کشف ۴۵ فقره خودروی پراید مسروقه در شهرستان بویراحمد خبر داد. مهندس خدادادخالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از نقاط مهم و فاقد پوشش شبکه همراه و اینترنت درشهرسرفاریاب بازدید کرد

4

بازدید فرمانده سپاه فجر استان فارس از طرح‌های عمران روستایی

  • کد خبر : 30550
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۵۹
بازدید فرمانده سپاه فجر استان فارس از طرح‌های عمران روستایی
فارس_ فرمانده سپاه فجر استان فارس از پروژه های درحال اجرای بهسازی و اجرای طرح هادی درروستای شیب جدول از توابع بخش سیاخ دارنگون شهرستان شیراز بازدید کرد.

گیتی آنلاین_ مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز در حاشیه این بازدید بیان داشت: این طرح در قالب تفاهمنامه با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دهیاری و بسیج سازندگی استان فارس به میزان ۱۲ هزار متر در حال اجرا است.

محسن ابراهیمی افزود: طرح هادی در روستای شیب جدول از توابع بخش سیاخ دارنگون شهرستان شیراز از محل اعتبارات قیر رایگان به مبلغ ۲۵۰۰۰میلیون ریال درحال اجراست.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه این بازدید با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر لزوم شتاب بخشی و اجرای دقیق طرح های یاد شده تاکید کرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: امسال سه هزار گروه جهادی پای کار محرومیت زدایی از استان هستند.

سردار یدالله بوعلی، افزود: سپاه یک ظرفیت بزرگ است که همیشه در راه زدودن غبار محرومیت در کنار مردم بوده است.

مجموعه اقداماتی که در بسیج سازندگی آغاز شده اقدامات ملی در جهت رفع محرومیت از چهره روستاهای کشور است. نگاه ما این است که مسائل محرومیت را بررسی و با کمک استان حل و فصل کند.

سردار بوعلی افزود: سپاه در بسیاری از زمینه های عمرانی ورود سازنده دارد و در طرح های عمران روستایی شامل؛ راه روستایی، مسکن، راه بین مزارع، آبخیزداری، امنیت غذایی و حاشیه شهرها و محلات محرومی که در بطن شهرها هستند اقدامات شایسته برای عمران و آبادانی انجام داده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30550

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.