• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
4

بازدید مسوولان قضایی شهرستان ارسنجان از پهنه‌های پرورش گوزن زرد ایرانی

  • کد خبر : 33107
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
بازدید مسوولان قضایی شهرستان ارسنجان از پهنه‌های پرورش گوزن زرد ایرانی
فارس_ رئیس دادگستری، دادستان، بازپرس و دادیار دادگستری شهرستان ارسنجان از پهنه های پرورش و تکثیر گوزن زرد ایرانی در این شهرستان بازدید کردند.

گیتی آنلاین_ این بازدید به منظور آشنایی با منطقه و طرح مسائل و مشکلات حوزه کاری و اهمیت گونه گوزن زرد ایرانی ترتیب یافت.

رئیس دادگستری شهرستان ارسنجان در این بازدید به ارزیابی روند رشد وزادآوری این گونه حیات وحش و بررسی خطراتی که نسل گوزن زرد را تهدید می کند پرداخت و افزایش ضریب حفاظت از این گونه ارزشمند را لازم و ضروری دانست.

رئیس دادگستری و دادستان ارسنجان و همراهان از تلاش های صادقانه محيط بانان که در تامین امنیت وآرامش وحوش منجر به احیاء رشد جمعیت و پویایی گوزن زرد ایرانی در سطح این منطقه با هدف معرفی به زیستگاه‌های طبیعی و اصلی خود در کشور خواهد شد، صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.

حسن ابراهیمی رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ارسنجان نیز با تقدیر از همراهی و حمایت مسوولان قضایی این شهرستان گزارشی از تکثیر گونه گوزن زرد بدو تاسیس این مجموعه ارائه داد و بر لزوم حمایت ویژه قانونی و آمادگی برای برخورد قاطع وبدون اغماض با مخربین محيط زيست تاکید کرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه صدور احکام سبز و مجازات های جایگزین در حمایت وبقای گونه ارزشمند گوزن زرد مورد تاکید است افزود: انتخاب شهرستان ارسنجان به عنوان کانونی برای پرورش گوزن زرد ایرانی مورد توجه کارشناسان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33107

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.