• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

زهرا بختیاری به‌عنوان رئیس ستاد حکمرانی اقتصاد دانش بنیان ایران ما در کشور منصوب شد وضعیت مطلوب تامین دارو در استان بوشهر/ کمبودی نداریم کسب لقب جهانی عکاسی در فدراسیون جهانی عکاسی برای سه عکاس از استان خراسان رضوی یک فیلم نوستالژیک در روز ملی سینما اکران می‌شود/ نمایش نسخه مرمت‌شده «کافه ترانزیت» نیاز جامعه امروز ، معرفی بیش از پیش آموزش های مهارتی به جوانان است آغاز عملیات اجرایی آسفالت ۲۰ هزار متر مربع از بلوار شهید میرمرادزهی زاهدان توسط اداره کل راه و شهرسازی افزایش ۱۵ درصدی ظرفیت اقامت موقت و اضطراری در مشهد بایرن مونیخ پرامتیازترین تیم یک دهه اخیر بوندس‌لیگا عرضه خارج از شبکه بیش از ۱۴ هزار قرص نان با چندین کارت هدیه و اعتباری در زاهدان نیاز سنجی از بازار محصولات کشاورزی عراق ضرورت دارد ۶۸۷ خانواده‌ مشمول قانون حمایت از جوانی جمعیت در سیستان و بلوچستان زمین رایگان دریافت کردند شهادت بالاترین درجه برای هر انسان است

3

بازدید وزیر بهداشت از دو مرکز بهداشتی و درمانی در ملک آباد مشهد مقدس

  • کد خبر : 30031
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
بازدید وزیر بهداشت از دو مرکز بهداشتی و درمانی در ملک آباد مشهد مقدس
وزیر بهداشت که به منظور نظارت بر ارائه خدمات سلامت به زائران ایام پایانی ماه صفر به استان خراسان رضوی سفر کرده است از بیمارستان سیار ثامن الائمه(ع) و مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی شهر ملک آباد مشهد مقدس بازدید کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی از بخش های مختلف بیمارستان سیار ثامن الائمه (ع) شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، بستری، اورژانس و داروخانه بازدید و با نیروها و بیماران این بیمارستان، گفتگو کرد.

بیمارستان سیار ثامن الائمه(ع) از سوی مرکز بهداری رزمی شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران از روز ۱۹ شهریورماه در ملک آباد مستقر شده و آمادگی ارائه خدمات به ۵ هزار مراجعه کننده در روز را دارد.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی شبانه روزی ملک آباد بازدید و نحوه ارائه خدمات به زائران و مجاوران را بررسی کرد.

در این مرکز جامع خدمات سلامت، بخش بستری موقت برای رسیدگی به وضعیت زائران در ایام پایانی ماه صفر راه اندازی شده و سه پزشک عمومی و متخصص پزشکی خانواده نیز به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

در این بازدید دکتر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور، دکتر شبستری، رییس و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس نیز دکتر عین اللهی را همراهی کردند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30031

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.