• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

بازدید وزیر بهداشت از ۲ پروژه عمرانی در بیمارستان نمازی

  • کد خبر : 29343
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
بازدید وزیر بهداشت از ۲ پروژه عمرانی در بیمارستان نمازی
فارس_ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر امروز خود به شیراز، از پروژه های مرکز تصویربرداری و مرکز درمان سرطان بیمارستان نمازی بازدید کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور که از ابتدای صبح امروز، نهم شهریور، در راس هیاتی از معاونان و مدیران وزارت بهداشت و به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به استان فارس سفر کرده است، در ادامه این سفر یک روزه، در بیمارستان نمازی شیراز حضور یافت.

او در بازدید از پروژه ساخت مرکز تصویربرداری این بیمارستان، روند پیشبرد این پروژه که با سه هزار و ۱۳۳ مترمربع، ساخت آن از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است را مورد ارزیابی قرار داد.

این پروژه عمرانی که برای ساخت آن ۷۰۰ هزار میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده، هم اکنون با ۲۵درصد پیشرفت فیزیکی، در مرحله اجرای دیوارچینی قرار دارد.

دیگر پروژه مورد بازدید وزیر بهداشت و هیات همراه در این برنامه، ساختمان مرکز درمان سرطان بیمارستان نمازی بود که ساخت آن در سال جاری، با متراژ ۶ هزار و ۸۸۵ مترمربع آغاز شده و هم اکنون با پنج درصد پیشرفت فیزیکی، در مرحله اجرای فوندانسیون قرار دارد.

برای ساخت این پروژه، ۷۵۰هزار میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس و دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این برنامه وزیر بهداشت و هیات همراه نماینده دولت را همراهی می کردند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29343

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.